یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي‌محمد رنجبر نماينده تام‌الاختيار رياست دانشگاه آزاد در هيأت امنا دانشگاه‌هاي آزاد همدان، لرستان و مركزينماينده تام‌الاختيار رياست دانشگاه آزاد در هيأت امنا دانشگاه‌هاي آزاد همدان، لرستان و مركزي گفت: غیر از يدالله ملكي كه به عنوان رئيس دانشگاه‌ آزاد خرم‌آباد منصوب شده، گزینه‌ي دیگری برای ریاست این دانشگاه نداریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علي‌محمد رنجبر در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد، بیان داشت: غیر از یدالله ملکی رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد، گزینه دیگری را برای ریاست بر این دانشگاه نداریم!

وي افزود: با این حال مجبوریم در صورت عدم پذیرش رئیس جدید توسط هيأت امنا، یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد و یا اراک را در دانشگاه آزاد خرم‌آباد به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کنیم.

رنجبر با بیان این که دکتر فتح‌الهی توان مدیریت واحد علوم تحقیقات خرم‌آباد را نداشت، بنا بر این عوض شد افزود: رئیس سابق دانشگاه آزاد خرم‌آباد گزینه جديد ریاست بر این دانشگاه (ملكي) را به من معرفی کرده است اما نماینده ولی فقیه در استان می‌گویند که این شخص در بین 90 درصد از عوامل دانشگاه آزاد خرم‌آباد منفور است.

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور در دانشگاه‌های آزاد استان‌های لرستان، مرکزی و همدان با اشاره به این که آقاي عباسی‌فرد به عنوان موافق به انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد رای داده است اما الان می‌گویند که من مخالفم، گفت: من این وضعیت را به سازمان مرکزی اعلام نموده و خودم استعفا مي‌دهم!

حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی‌فرد كه از اعضای هیأت امناء دانشگاه‌های آزاد لرستان است، در این جلسه در پاسخ به ادعای رنجبر مبنی بر موافق بودن وی برای انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد بیان داشت: من به آقای رنجبر و حجت‌الاسلام جمال‌زاده گفتم که شما به جهنم می‌روید چون دکتر علي فتح‌الهی رئیس سابق واحد علوم تحقیقات خرم‌آباد را بدنام کردید.

همچنین رییس مجمع نمایندگان لرستان نیز از عدم تعامل رنجبر در این خصوص به شدت انتقاد کرد. ابراهیم آقامحمدی با شنیدن خبر انتصاب رییس جدید دانشگاه اظهار داشت که مسوولان دانشگاه آزاد هیچ‌گونه تعاملی با نمایندگان لرستان در زمینه‌های مختلف ندارند.

شايان ذكر است حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده رئيس دانشگاه آزاد لرستان به عنوان رئيس دانشگاه آزاد استان‌هاي فارس و بوشهر برگزيده شده است. دكتر يدالله ملكي نيز پيش از اين رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد بوده است.

لسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در محل دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد


 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1393-04-21 10:36
وای برما این هم که اهل کوهدشته!!!!!
شمار به خدا اسم لرستان بزارید کوهدشت
حدقل کوهدشتی منصوب میشه شایستشو انتصاب کنید بخدا این آقا به هیچ وجه شایسته نیست!
نقل قول کردن
#2 حسن 1393-04-21 14:10
اولا آقای دکتر ملکی کوهدشتی نیست ؛ ثانیا کوهدشتی ها حتما لیاقتشو دارن که پیشرفت می کنند، من که خجالت می کشم در جواب غیر لرها بگم لرم چون لرها را مردمی بدبخت و نادان و ساده لو می شناسن ،ولی چکارش میشه کرد چون توی لرستانیم میگیم لریم ولی مطمئنم شما هر جای ایران برید سنگ کوهدشتی را مجبورید به سینه بزنید و به اون افتخار کنید چون قهرمانند و براتون توی مسابقات ورزشی طلا میارن چون هر شهری از ایران برید یه کوهدشتی بر مسند قضاوت نشسته چون خیلی از مدیران ارشد نقطه نقطه ایران کوهدشتی اند ، عزیز دلم یاد بگیر
نقل قول کردن
#3 محمد احمدی مطلق 1393-04-21 20:44
دکتر حمید رضا زهره ای هم برای تصدی ریاست واحد خرم آباد گزینه مناسبی است ولذا ایشان را به عنوان ریاست واحد خرم آباد منصوب کنند بهتر است
نقل قول کردن
#4 محمد 1393-04-22 00:00
والله ما هر جا میریم تا میگیم لریم می ترسند میگن اهل شهر ... که نیستید.ادعاتونم میشه والله خجالتم خوب چیزیه
نقل قول کردن
#5 امیر 1393-04-22 11:37
نظردهنده محترم با نام حسن "اولا "تو که از لر بودن خودت خجالت میکشی لطفا در این موارد اظهار فضل نفرما.
"دوما" از وقتی برخی از همشهریان شما به تهران و سایر شهرهای بزرگ رفته و شروع به جرم کردن و هر وقت دستگیر شدن گفتن خرم آبادی هستیم باعث بدبین شدن مردم ایران به قوم اصیل لر شد.
"سوما" در تمام ایران وقتی اسم چک برگشتی میاد نا خودآگاه همه یاد يك شهر می افتن . روزنامه که میدونی چیه بخون متوجه میشی همشهریان عزیزت چه دسته گل هایی در داخل و خارج استان به آب میدن
_____________________________
يافته: لطفا در ارائه ديدگاه حرمت هم‌استاني‌ها را نگه داريد در غير اين صورت نظرات تاييد نخواهند شد. به همين دليل بخشي از نظر شما حذف گرديد
نقل قول کردن
#6 امیر 1393-04-22 12:07
خیلی جالبه حالا گفتن حقیقت بی حرمتی شد.
_____________________________
يافته: دوست عزيز. ضمن تشكر از شما و احترام براي مخاطبان، رسانه‌هاي رسمي ملزم به رعايت قوانين مطبوعات هستند. لذا توهين و افترا به ديگران با اسامي عام (مردم شهر فلان و ...) در حالي كه در هر شهر و نقطه‌اي افراد صالح و درستكار نيز زندگي مي‌كنند، كار درستي به نظر نمي‌رسد. ديگران رنيز مي توانند همين نسبت را به مردم شهر ما بدهند. لذا خواهشمنديم اين موارد را رعايت نماييد. با سپاس مجدد
نقل قول کردن
#7 پارسا 1393-04-22 13:15
با سلام به نظر من آقای دکتر ملکی شایسته است
نقل قول کردن
#8 علي پ 1393-04-24 16:29
با سلام
بنده يقينا اعلام مي دارم كه با حضور آقاي دكتر ملكي وضعيت دانشگاه بسيار ايده آل و مترقي مي شود .
يك فردي كه سال هاي زيادي در دانشگاه آزاد و ديگر دانشگاهها خدمت كرده و سوابق مدريتي خوبي دارد قطعا مي تواند به اين مجموعه بزرگ خدمت كرده و وضعيت علمي دانشگاه را ارتقا دهد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا