یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد مجتبي طاهري خرم آبادي نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری عضو هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: بنابر اجماع نظر اساتید، گزینه انتصابی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد مورد تایید هیات امناء دانشگاه‌های آزاد لرستان نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سيدمجتبي طاهری‌خرم‌آبادی در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در محل دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد، ضمن مخالفت با انتصاب يدالله ملكي به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد بیان داشت: بنا بر اجماع نظر اساتید، انتصاب وي به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد مورد تایید اعضای هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان نیست.

وی با بیان این که انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد برخلاف قانون است افزود: رئیس دانشگاه آزاد می‌بایست 5 سال سابقه استادیاری داشته باشد؛ اما گزینه انتصابی دانشگاه آزاد خرم‌آباد فاقد این بند از قانون بوده و تنها دارای 2 سال سابقه استادیاری است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به ادعای هیات امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان مبنی بر این که رئیس جدید دانشگاه دانشگاه آزاد خرم‌آباد بنا بر اضطرار و فقدان گزینه مناسب برای ریاست بر این دانشگاه انتخاب شده است، با رد این ادعا گفت: چهره‌ای مانند دکتر علي فتح‌اللهی که سابقه تالیفات و پژوهش‌های درجه یک را دارد براي رياست این دانشگاه شرایط قانونی را دارد.

طاهری‌خرم‌آبادی تصریح کرد: گزینه ریاست دانشگاه آزاد خرم‌آباد باید مورد تایید هیأت امنای این دانشگاه باشد اما من این شخص را نمی‌شناسم، با این حال معتقدم این روش انتخاب ختم به خیر نمی‌شود و با آن ترقی نمی‌کنیم.

وی افزود: معتقدم با این روال عضویت در هیات امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان نه خیری برای دنیا و نه خیری برای آخرت به همراه دارد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: صرف این که فردی 20 سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد خرم‌آباد را داشته باشد، این ملاک قانونی برای انتخاب این فرد به عنوان رئیس دانشگاه نیست و ما با چنین انتصابی مخالفیم، چرا که خیرخواه دانشگاه آزاد خرم‌آباد هستیم و می‌خواهیم که این دانشگاه ترقی کند.

لسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در محل دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 جانباز جنگ 1393-04-21 15:40
حاج اقای طا هری انصافا جنیعالی با شناختی که از نیروهای مذهبی و انقلابی استان دارید در نبود شماهاست که دیگرانی که در همدانند برای دانشگاه مرکز استان تصمیم گیری غلط می کنند انشالله که دور بعد برای خبرگان استان خودمان کاندید شویدو ماهم یکپارچه منتظر امدنتان هستیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا