یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد از نگه‌داری 4 هزار نسخه فرهنگی و هنری در مرکز اسناد و مفاخر این شهرستان خبر داد.

به گزارش يافته‌نيوز، "نادر ارجمندی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار نسخه مدارک فرهنگی و هنری شامل کتاب، عکس، دست‌نوشته، اسلاید و فیلم در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان بروجرد نگه‌داری می‌شود.

نادر ارجمنديوی از نویسندگان و پژوهشگران بروجرد در بخش‌های مختلف خواست تا برای معرفی هر چه بیش‌تر آثار خود و اطلاع‌رسانی بیشتر به شهروندان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، یک نسخه از آثار منتشر شده خود را به مرکز اسناد و مفاخر شهرستان بروجرد واقع در این اداره ارائه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: به طور حتم کتب زیادی از نویسندگان، پژوهشگران و محققان بروجردی در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها به چاپ می‌رسد که ناشناخته مانده‌اند و نیاز است که معرفی آنان به مراکز فرهنگی تلاش بیش‌تری صورت گیرد.

ارجمندی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی از 26 جلد کتاب طی سال گذشته در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: نویسندگان این کتاب‌ها اهل بروجرد بوده و آثار خود را در انتشاراتی ‌های معتبر کشور به چاپ رسانده‌اند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا