یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امين كمالوند مدیرکل لرستاني فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد ابقا شددر حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی خطاب به امین کمالوندی آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب‌عـالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب می‌شوید.

همچنین در این حکم ذكر شده است: امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسوولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان، در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

قابل ذكر است كه امين كمالوندي متولد 1356 در خرم‌آباد مي‌باشد كه از سال 1390 به عنوان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد برگزيده شد.

وي پيش از آن در سال‌هاي 1388 و 1389 معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان بود و براي 6 ماه از مرداد 1389 تا 11 بهمن 1389 نيز سرپرست اين اداره كل بود.

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمود کوماس جودکی 1393-03-19 17:58
تبریک به این بچه بسیجی حزب الهی!
این نشان از شایستگی های جناب کمالوند دارد که افسوس خودمان قدرش را ندانستیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا