یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان، از ۳۰ آبان تا ۲ آذر در خرم آباد برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، این جشنواره با حضور گروه‌های مختلف تئاتر از شهرستان‌های مختلف استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد، شورای اسلامی شهر خرم آباد و باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد، برگزار می‌گردد.
گفتنی است طی روز‌های گذشته برنامه بازبینی گروه‌های نمایش توسط گروه‌های بازبین در شهر‌های مختلف، انجام شده و ترکیب هیبت داوران نیز مشخص شده است.
این برنامه در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می‌شود.
 
 
ترکیب هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان مشخص شد
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان گفت: هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان با حضور« حسین مسافر آستانه»، «فرزاد لباسی» و «میثم جمالی» داوری آثار این دوره را بر عهده دارند.
«رضا نیازی» اظهار کرد: تلاش کردیم در ترکیب هیئت داوران تخصص و تجربه را در کنار هم به کار بگماریم تا بهترین نتایج برای تئاتر استان حاصل شود.
وی افزود: این اساتید وظیفه‌ی داوری آثار جشنواره در هر دو بخش صحنه‌ای و خیابانی را بر عهده خواهند داشت.
گفتنی است مسافر آستانه کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است که در سابقه وی ریاست مرکز تئاتر تجربی دانشجویان، مدیریت مرکز هنر‌های نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیر جشنواره‌ی سراسری دفاع مقدس، دبیر چهار دوره جشنواره‌ی تئاتر فجر در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۸۷، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به چشم می‌خورد.
فرزاد لباسی نیز دانش‌آموخته کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، مدرس، نویسنده و کارگردان است که سابقه‌ی ۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه‌ی هنر‌های نمایشی را دار می‌باشد.
از آثار وی می‌توان از «از آگوستوبوال تا نمایش خلاق»، «مبانی بازیگری در مدارس»، «روانشناسی حالات مختلف صورت» نام برد.
همچنین می‌ثم جمالی دارای مدرک کارشناسی تئاتر و ارشد کارگردانی است. از سوابق اجرایی جمالی می‌توان به دستیار و رئیس دفتر مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان قزوین، مدیر اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات نمایشی رضوی اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا