یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوایی مهر با حضور مهمانان خارجی و کشوری در استان خبر داد.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوایی مهر با حضور مهمانان خارجی و کشوری در استان خبر داد و گفت: این دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی نوایی مهر است که برای اولین بار به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
 به گزارش یافته، هاشمی افزود: این جشنواره اوایل مهرماه با حضور ۴۰۰ مهمان کشوری و ۱۰۰ مهمان خارجی برگزار خواهد شد که از کشور‌های حوزه مقاومت و جهان اسلام برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.
 وی با بیان اینکه امسال در مهرماه میزبان برگزاری سه همایش بزرگ ملی و بین‌الملی در لرستان هستیم، گفت: همایش ملی شهدا پایان مهرماه و اوایل آبان در خرم‌آباد برگزار می‌شود که در مورد نحوه برگزاری آن با اصحاب رسانه جلسه خواهیم داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان ادامه داد: همچنین جشنواره بین‌المللی آسیب‌های اجتماعی، چالش‌ها و راهکار‌ها که دارای مجوز ISC بوده به میزبانی لرستان برگزار می‌شود که رئیس این جشنواره قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.
 هاشمی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مجری سه جشنواره مهم و بزرگ در کشور و جهان اسلام است که خوشبختانه همه دستگاه‌ها با دستور استاندار لرستان پای کار هستند.



دیدگاه‌ها  

#1 هنرمند 1402-06-11 13:42
چرا دانشگاه لرستان هیچگونه دانشکده هنری ندارد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا