یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دومین نشست عمومی انجمن جامعه‌شناسی استان لرستان، چهاردهم تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس مرکز آموزش علمی کاربردی واحد جهاد دانشگاهی خرم آباد برگزار گردید.
در این نشست که هدف اصلی از برگزاری آن ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن و همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی و انتخاب مدیران این کارگروه‌ها بود، ابتدا حسن اسماعیل زاده ریاست انجمن با اشاره به اهداف انجمن که مهم ترین آنان، فراهم آوردن بستر برای استفاده از جامعه‌شناسی در بررسی پدیده‌های اجتماعی و نهادینه کردن نگرش علمی به این پدیده‌هاست، گزارش مفصلی از فعالیت های انجمن در ماه‌های گذشته ارائه داد. سپس اعضای شرکت کننده در نشست به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
برگزاری جلسات به صورت مستمر، فعال کردن دفاتر انجمن در شهرستانها، برگزاری جلسات معرفی و نقد کتب، ضرورت تقویت ارتباط با دیگر انجمن های علمی و برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم ترین موارد مطرح شده در جلسه بود.
 
در قسمت دوم جلسه که به تشکیل کارگروه‌های تخصصی و انتخاب مدیران آن‌ها اختصاص داشت، اعضا با تشکیل سه کارگروه تخصصی با عناوین: ۱- توسعه و تحولات اجتماعی  ۲- بررسی مسائل اجتماعی  ۳- میراث فرهنگی و گردشگری
 
با محوریت استان لرستان موافقت کردند و مدیریت آن ها به ترتیب بر عهده دکتر مجتبی پورترکارانی، دکتر عبدالمنان حقیقی و دکتر محمد چغلوند محول گردید.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا