یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی بصری و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طی حکمی از سوی منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، کیانوش سوری به عنوان مسئول روابط عمومی این اداره‌کل منصوب و جایگزین عزت درگاهی شد.
سوری اهل شهرستان رومشکان، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار است که سوابقی همچون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان، مدیر مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان، مدیر مسئول هفته نامه فرهنگی اجتماعی کلماکره و پایگاه خبری رومکا، فرمانده پایگاه بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول واحد فناوری و اطلاعات اداره کل، رابط شبکه ملی فرهنگ در استان لرستان، مسئول روابط عمومی و حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرستان خرم آباد، مسئول حراست دانشگاه فرهنگ و هنر لرستان، مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را در کارنامه خود دارد.
 
معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد
منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، طی حکمی سیدغلامرضا نعمت پور، را به عنوان سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری این اداره کل منصوب کرد.
نعمت‌پور از جوانان جبهه فرهنگی انقلاب استان لرستان دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه کنندگی مستند از دانشگاه صدا و سیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم آباد و عضو انجمن عکاسان ایران بوده و مشارکت در ساخت بیش از سی فیلم کوتاه به عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.
دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.
ازجمله سوابق وی می‌توان به کارشناس امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد، مسئول روابط عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال از ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان از ابتدای سال ۱۳۹۰و... اشاره کرد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمات فرید رحمتی معاون سابق امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تقدیر به عمل آمد.

۲ انتصاب در سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان

  طی احکامی جداگانه «امین دالوند» به عنوان سرپرست معاونت فنی، اجرایی و «مجتبی بیرانوند» به سرپرستی معاونت صنعت و معدن منصوب شدند.

گفتنی‌است پیش از این «عباس صفی‌خانی» معاون فنی، اجرایی و «خسروی» معاون صنعت و معدن سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان بودند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا