یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بيستمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاي‌ها - يافتهآن دسته از نويسندگان، عكاسان و كساني كه آثار آن‌ها برای یافته ارسال و در بازه‌ي زماني بهمن 1391 (آغاز كار يافته) تا پايان شهريور 1392 در اين پايگاه خبري‌ داراي مجوز منتشر شده، مي‌توانند در جشنواره مطبوعات كشور شركت نمايند.

متقاضيان مي‌توانند با درج نام خود در جعبه جستجوي نوار بالاي سايت يافته(سمت چپ)، به فهرست آثار خود دسترسي پيدا كرده، سپس با مراجعه به سايت جشنواره به نشاني http://jashnvarehrasaneh.ir پس از ثبت نام اوليه، آثار خود را ثبت كنند.

شركت‌كنندگان توجه داشته باشند كه عكس‌هاي ارسالي بايد با فرمت jpeg و آثار مكتوب(نوشتاري) با پسوند pdf براي مسوولان جشنواره ارسال شوند.

ضمن آرزوي موفقيت براي تلاشگران عرصه قلم لرستان، در پايان متذكر مي‌شود كه حتماً به تاريخ ارسال مطالب يا عكس‌ها توجه نماييد، چرا كه آثار پس از شهريور 92 در جشنواره سال بعد اجازه‌ي شركت خواهند يافت. (فقط آثار قبل از یکم مهرماه 92 پذيرفته مي‌شوند)

کسب رتبه سوم برای لرستان در ارسال آثار به جشنواره بیستم مطبوعات!

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره مطبوعات، تا کنون بیش از 2 هزار نفر از اهالی رسانه از 31 استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که بدون احتساب استان تهران، استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و لرستان به ترتیب بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند.
استان‌های بوشهر، هرمزگان و کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب کمترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.



دیدگاه‌ها  

#1 دهقانی 1392-11-06 02:36
به امید موفقیت لرستانیها بخصوص یافته ای ها!
نقل قول کردن
#2 عليرضا 1392-11-06 11:16
دورود بر يافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا