یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضور مسافران نوروزی در استان لرستان نسبت به مورد مشابه در سال گذشته سه و نیم برابر رشد داشته است.

به گزارش يافته و به نقل ازروابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان، مدیرکل ميراث فرهنگي استان ضمن بیان این خب، اظهار داشت: این ميزان افزايش، قابل توجه است و از در سراسر لرستان قابل مشاهده می‌باشد.

سيد قاسم قرباني افزود: امسال با برنامه‌ریزی و ایجاد تورهای رایگان یک روزه مسافرانی که در استان حضور دارند پس از بازدید از قلعه فلک‌الافلاک ترغیب می‌شوند که در حریم قلعه بمانند و از برنامه‌های متنوع و مفرحی که اداره کل میراث فرهنگی برای آن‌ها در نظر گرفته است استفاده نمايند.

وي تصريح كرد: برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار از ۲۸ اسفند‌ماه شروع شد و تا ۴ فروردین‌ماه با دعوت از گروه‌های مختلف موسیقی و هنرمندان توانمند استان در ابعاد مختلف فرهنگی، تفریحی و موسیقی به اجرا درآمد.

وي اظهار داشت:از پنجم فروردین‌ماه به دليل فرا رسيدن ايام فاطميه، سبک و سیاق برنامه‌ها تغییر خواهد کرد و تا ۱۷ فروردین‌ماه به صورت ویژه ايام فاطميه  ادامه خواهد داشت.

مدير كل ميراث فرهنگي لرستان یادآور شد: همچنين برگزاری مراسم تعزیه و شاه‌نامه‌خوانی و برنامه‌های بسیار متنوع متناسب با این ایام برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار ادامه خواهد داشت.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا