یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پارک‌های شهر خرم‌آباد این روزها شاهد حضور و تجمع مهمانان نوروزی از سراسر ایران است.

 به گزارش يافته و به نقل از روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، در دومین روز فروردین امسال تعداد مسافران وارده شده به پارک‌های این شهر بیش از 12 هزار نفر سرشماری گردید كه بیش‌تر مقصد گردشگری نوروزی‌شان را خرم آباد اعلام می‌کنند. این در حالی است که در سال‌های گذشته خرم‌آباد کمتر به عنوان مقصد گردشگری مهمانان مطرح می‌شد و اكثر مهمان‌ها مقصد نهایی را خوزستان يا استان‌هاي همجوار لرستان انتخاب می‌کردند.

امسال خرم‌آباد دیگر مسیر عبور مسافران نیست. این شهر با همت شهرداری و دیگر نهادها قابلیت مهمان‌پذیری مناسبی یافته است. شاهد امر در 24 ساعت گذشته اسکان بیش از 8 هزار مهمان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در 5 کمپ ‌در پارك‌هاي  "شریعتی، نسترن، بانوان، قلعه و کیو" از سوی شهرداری خرم‌آباد است.

شهرداري خرم‌آباد با 350 چادر ياگان در 5 پارك مذكور آماده ارائه خدمت به گردشگران نوروزي است.

خدمت‌رسانی ستادهای اسکان شهرداری خرم‌آباد و تکریم مهمانان نوروزی به گونه‌ای است که مسافران بعد از یک شب اقامت با تهیه نقشه‌های راهنمای شهری برای اقامت طولانی‌تر و بازدیدهای بیشتر از شهر برنامه‌ریزی می‌نمایند.

 

تشکر فرماندار خرم‌آباد از برپایی نمایشگاه مفاخر، مشاهیر و سرداران شهید لرستان

فرماندار خرم‌آباد صبح سومین روز نوروز در نمایشگاه بهار مالگه شهرداری خرم‌آباد حضور پیدا کرد و به بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه بهاره پرداخت.

مرتضی ولی‌پوری ضمن ابراز رضایت از روند این نمایشگاه محلی در غرفه معرفی مشاهیر، مفاخرو سرداران لرستان دقایقی را به بازدید از این غرفه و  تصاویر چهره‌های نام‌آور لرستان پرداخت.

فرماندار خرم‌آباد از کلیه دست‌اندرکاران و مجریان نمایشگاه، به ویژه اقدامات به عمل آمده در برپایی این غرفه تقدیر و تشکر کرد.

وي افزود: زحمات مجموعه شهرداری در اختصاص این غرفه به معرفی چهره فرهنگی لرستان قابل تحسین است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا