یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمدعلي محمدي - مدير كل زندان‌هاي لرستان - يافتهمديركل زندان‌هاي لرستان گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت نماز و قرآن گام مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در درون زندان‌هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، "محمدعلي محمدی" در جمع مسوولان فرهنگی و مدیران داخلي زندان‌های استان گفت: به کار گیری و تشویق  برخی از مددجویان به عنوان یاوران نماز و راه‌اندازی مدرسه قرآنی در زندان‌ها را اقدامی موثر در امر کاهش جرم خواند.

وي گفت: انجام یک فعالیت فرهنگی زمانی با ارزش خواهد بود که برای مخاطب یک ارزش افزوده ایجاد کند و در مقوله نماز باید برای افراد آثا ر بعدی انس با نماز  به خوبی تشریح شود و از مددجویانی که با الهام‌گیری و روی آوردن به نماز بازگشت سعادتمندانه‌ای به زندگی را در پیش گرفته‌اند، بهره باید گرفت.

محمدی در ادامه با تشریح اهداف، سیاست‌ها و اقدامات به عمل آمده در زندان‌های استان، انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی را در مراکز تامینی و تربیتی ادامه همان رسالت انبیا و ائمه دانست که در این فعالیت‌ها تلاش بر آن است، نرم‌افزار اندیشه و رفتار افراد را با ابزار موثری چون نماز تحت تغییرات مثبت قرار دهند.

وی افزود: می‌توان با بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه و استفاده از توان علمی نیروهای متخصص در این زمینه گام مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا