یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمایش «سیاه وردارو» به کارگردانی پژمان شاهوردی جهت شرکت در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر ماه انتخاب شد.
به گزارش یافته، این نمایش از تولیدات واحد هنرهای نمایش حوزه  هنری لرستان است که پیش از این توانسته بود رتبه برتر جشنواره شرهانی را کسب کند.
سیاه وردارو  اثری نمایشی است با موضوع دفاع مقدس که زندگی  یکی‌از شهدای غواص را روایت می‌کند که از کودکی ترس از آب داشته ولی پس از ورود به جبهه‌های نبرد تصمیم می‌گیرد به گروه غواصی بپیوندد و در عملیات کربلای ۴ همراه با سایر هم‌رزمان غواص‌اش به شهادت می‌رسد.
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان در این رابطه، گفت: دفاع مقدس به لحاظ محتوایی و همچنین وجود حرکت‌ها و موقعیت‌های نمایشی ناب یکی‌از منابع محتوایی بی‌نظیر برای تولید آثار نمایشی است و  در سال‌های اخیر توانسته است موجب ایجاد یک جریان در عرصه هنرهای نمایشی شود که نمونه‌های شاخص آن هر ساله در جشنواره‌هایی نظیر «ماه» و جشنواره «بسیج» عرضه می‌شود.
مینا سپهوند افزود: حوزه هنری لرستان در ۴ سال اخیر ۹ نمایش صحنه‌ای و خیابانی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده است که توانسته‌اند رتبه‌های ارزشمندی در جشنواره  سراسری تئاتر ماه  و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کسب کنند.
یادآور می‌شود، آثار انتخاب شده برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر ماه از ۱۵ تا ۲۰ مردادماه ۹۶ در بیست و پنجمین دوره این جشنواره به روی صحنه می‌روند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا