یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین تجلیل از استاد درویش رضا منظمی در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هم‌زمان با دومین جشنواره‌ی ملی کمانچه نوازان " تال"، آیین تجلیل از استاد درویش رضا منظمی با حضور گسترده‌ی هنرمندان و عموم مردم در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
استاد منظمی در این مراسم روی صحنه حاضر شد و گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت یک هنرمند عشق به هنر و تلاش، پشتکار و ممارست است که می‌تواند موجب تعالی هنر وی شود.
این نوازنده کمانچه و مدرس پیشکسوت موسیقی ادامه داد: کار خود را از نوازندگی در رادیو خرم‌آباد شروع کردم و پس از چند سال، برای ادامه‌ی راه به تهران کوچ کردم، اما همیشه خود را یک لرستانی می‌دانم و در هر گوشه‌ی جهان که به اجرای برنامه پرداخته‌ام با افتخار لرستانی بودن خود را فریاد زده‌ام.
در ادامه‌ی این مراسم و با حضور حبیب‌الله خجسته پور، معاون استاندار لرستان و حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، از این پیشکسوت هنر و موسیقی لرستان تجلیل به عمل آمد.
 
درویش رضا منظمی موسیقی‌دان و نوازنده کمانچه
وی با آموختن کمانچه در الشتر و ویولن در خرم‌آباد، توانست در رادیوی محلی لرستان به اجرای برنامه بپردازد. بعدها به مدت شش سال نزد حسین یاحقی موسیقی آموخت. از دیگر استادان وی به نورعلی برومند، علی‌اصغر بهاری و جواد معرفی می‌توان اشاره کرد.
فعالیت حرفه‌ای را در گروه موسیقی شیدا و در کنار محمدرضا لطفی و ناصر فرهنگ‌فر شروع کرد.
منظمی در حال حاضر عضو شورای عالی شعر و موسیقی و شورای قیمت‌گذاری مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما می‌باشد.

اختتامیه جشنواره ملی کمانچه نوازان «تال» شامگاه هجدهم اردیبهشت‌ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا