یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع)، جشن بزرگ ولایت با حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم که دوشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت ٢٠:٣٠ تا ٢٣ برگزار خواهد شد، گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی به اجرای برنامه‌های متناسب با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر خواهند پرداخت.
ابتهال خوانی، اجرای موسیقی زنده و پلی بک، شعرخوانی، مولودی‌خوانی، اجرای نمایش صحنه‌ای کودکان و نوجوانان توسط گروه رنگین‌کمان، خلق اثر توسط هنرمندان خوشنویس به‌صورت زنده و برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی از مهم‌ترین بخش‌های این جشن خواهد بود.
بنا بر این گزارش در جلسه‌ی هماهنگی این برنامه که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین اداره کل، روسای ادارات ستادی، کارشناسان اداره کل، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد و روسای انجمن‌های موسیقی، هنرهای نمایشی و شعر و ادب استان برگزار شد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان با اشاره لزوم برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، گفت: حضرت امیر المومنین علی (ع) نقش برجسته‌ای در تثبیت دین مبین اسلام پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) داشتند.
وی افزود: با توجه به فعالیت‌های خوب و مثبت صورت گرفته در این حوزه، باز هم نیازمند اجرای برنامه‌های دین‌محور با تأکید بر نقش ویژه‌ی اهل‌بیت (ع) هستیم تا بتوانیم در منطقه‌ای که تکفیری‌ها به دنبال مخدوش کردن چهره‌ی اسلام هستند، مقابل حرکات و افکار آنان بایستیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا