یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: اولین جشنواره ی استانی و نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی از ١٤ تا ١٩ اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" گفت: این جشنواره باهدف معرفی البسه‌ی ایرانی و اسلامی و تقویت ایده‌ها و نگاه‌های بومی و محلی در طراحی لباس متناسب بافرهنگ اسلامی، ملی و بومی از ١٤ تا ١٩ اسفندماه با حمایت‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری این اداره کل، بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی و کانون هنرهای آیینی و سنتی استان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی افزود: تعداد ٣٣٣ اثر توسط طراحان استانی به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال گردید که از این تعداد، ١٥٧ اثر شامل ٨٥ اثر در بخش دوخت لباس و ٧٢ اثر در بخش طراحی به بخش مسابقه‌ی جشنواره راه یافتند.
حنان تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی این رویداد که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد و نگارخانه‌های شهید هژبر و سرو این مجتمع برگزار می‌شود تعداد ٢٠ اثر از لباس‌های محلی استان‌های گیلان، کرمان، فارس، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان به نمایش گذاشته‌شده و همچنین تعداد ١٥ غرفه تخصصی درزمینهٔ ی مد و لباس ایرانی و اسلامی جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.
شایان‌ذکر است، آیین افتتاحیه‌ی نمایشگاه ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی امروز ساعت ١٠ صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد با حضور مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار شد.    
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا