یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي كشور اظهار داشت: ثبت نام بيست و پنجمين دوره آزمون زبان انگليسي EPT از صبح روز يك‌شنبه 10 شهريورماه آغاز و تا روز يك‌شنبه 17 شهريورماه ادامه دارد.

به گزارشروابط عمومی مرکز آزمون، دكتر ناصر اقبالي در ادامه اظهار داشت: متقاضيان مي‌توانند به وب‌سايت ept.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام آنلاين اقدام كنند.

مشاور رياست دانشگاه آزاد در خصوص دريافت كارت ورود به جلسه اين آزمون گفت: ثبت‌نام‌شوندگان در روز چهارشنبه 20 شهريورماه با مراجعه به سايت مذكور، پرينت كارت خود را دريافت و در روز آزمون همراه خود داشته باشند.

اقبالي در مورد زمان برگزاري اين آزمون افزود: اين آزمون در روز جمعه 22 شهريور در دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات برگزار خواهد شد.

وي تأكيد كرد: منابع آزمون EPT بر روي سايت مذكور قرار دارد و ثبت‌نام‌شوندگان مي‌توانند جهت مطالعه از منابع امتحاني مندرج در سايت استفاده نمايند.

اقبالي در پايان گفت: متقاضيان آزمون زبان EPT در صورت داشتن هر گونه سؤال در خصوص اين آزمون مي‌توانند به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ايميل خود را ارسال تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به سؤالات آنها پاسخ گويند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا