یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخاب رشته‌هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي براي شركت‌كنندگان در آزمون كارشناسي ناپيوسته از روز چهارشنبه ششم شهريورماه آغاز مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون، رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر گفت: كليه داوطلباني كه در آزمون سازمان سنجش شركت دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلاميكرده‌اند، مي‌توانند از روز چهارشنبه ششم شهريورماه با مراجعه به سايت azmoon.org جهت انتخاب رشته‌هاي با آزمون كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي اقدام نمايند.

دكتر "ناصر اقبالي" در خصوص جزئيات انتخاب رشته داوطلبان شركت‌كننده در آزمون سازمان سنجش گفت: اين دسته از داوطلبان مي‌توانند با توجه به كد رشته انتخابي كه در آزمون آن شركت نموده‌اند حداكثر تا 10 رشته/ محل را انتخاب و در فرم ثبت نام درج نمايند.

مشاور رياست دانشگاه در ادامه اضافه كرد: فارغ‌التحصيلان ممتاز مقطع كارداني دانشگاه آزاد اسلامي نيز مي‌توانند از تاريخ مذكور با مراجعه به سايت  www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

وي افزود: فارغ‌التحصيلان ممتاز مقطع كارداني مي‌توانند پس از اطلاع از شرايط و ضوابط ثبت نام در اين دوره يك رشته را حداكثر در 10 محل دانشگاهي انتخاب نمايند.

رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت  azmoon.org و  pubr-azmoon.com  مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا