یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعی از معاونان رئیس کل دادگستری لرستان به همراه مدیر‌کل و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در طرح اکرام ایتام و سرکشی از خانواده‌های بی‌سرپرست، ضمن سرکشی به افراد تحت پوشش اين كميته و شنيدن مشکلات آنها، هدایایی نقدی تقدیم آن‌ها نمودند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری لرستان، در این فعالیت خداپسندانه که كاظمي رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان، نصيري معاون اداری و مالی دادگستری لرستان و سبزواري معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری لرستان حضور دادشتند، ضمن نشست صمیمی با این خانواده‌ها و دلجویی، آنها را دعوت به صبر در مقابل مصائب و مشکلات کردند.

معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری لرستان در اين خصوص بیان داشت مجموعه دادگستری لرستان در حد توان مساعدت لازم در خصوص حمایت مادی و معنوی از این خانواده‌های نیازمند را داشته و خواهد داشت.

حجت‌الاسلام "علي سبزوراي" گفت: جمع کثیری از کارکنان و قضات دادگستری لرستان با تحت پوشش قرار دادن تعدادی از ایتام استان، در اين زمينه مساعدت هميشگي مي‌نمايند كه جا دارد اين رفتار پسنديده توسط نيروهاي ساير نهادها به عنوان الگو و سرمشق زندگي و كار قرار داده شود.

وي افزود: عاقبت به‌خیری در دنیا و آخرت با اکرام ایتام امکان‌پذیر است و دستگیری از افراد ناتوان، نیازمندان و محرومان، وظیفه‌ای است انسانی و اسلامی که نصیب بندگان خاص خدا می‌شود.

سبزواري در پایان از تمامی کسانی که به کمک نیازمندان می‌شتابند و با احسان و اکرام ایتام موجبات شادی دل‌های شکسته را فراهم مي‌آورند، تقدیر و تشکر نمود.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا