یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی از پژوهش‌گران برتر آموزش و پرورش و پردیس‌های فرهنگیان لرستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در حاشیه سمینار آموزشی آشنایی با روش تحقیق و پژوهش علمی با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان؛ سرپرست امور مدیریت پردیس‌های لرستان، رئیس پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی و جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس‌های فرهنگیان، از پژوهشگران برتر دانشگاه فرهنگیان، دانشجو معلمان پژوهشگر و پژوهشگران برتر فرهنگی تجلیل شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در این سمینار علمی که صبح امروز با حضور دکتر صلاح‌الدین محمدی نخبه نابینای کردستانی در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: فرقی که بین کشورهای توسعه‌نیافته با کشورهای توسعه‌یافته وجود دارد این است که کشورهای توسعه‌یافته سرمایه‌گذاری خود را بر منابع انسانی متمرکز می‌کنند ولی کشورهای توسعه‌نیافته بیشترین تمرکز خود را بر روی منابع ملی و طبیعی معطوف می‌کنند.
 "محمدحسین اردشیر" به ماندگاری و تأثیرگذاری منابع انسانی و محدود بودن منابع ملی کشورها اشاره کرد و افزود: تحقیق و پژوهش باید فرایندی هوشمندانه و حساب‌شده باشد تا بتواند در جامعه منشأ تأثیرات مطلوب شود.
 وی در ادامه به ضرورت تغییر در نگرش‌ها و باورها اشاره کرد و افزود: خلاقیت، نوآوری و پرسشگری در جامعه‌ای بروز نخواهد کرد مگر اینکه آن جامعه به سمت تحقیق و پژوهش‌های علم مدار حرکت کند.
اردشیر در ادامه به اخلاق‌مداری در پژوهش هم اشاره کرد و گفت: اگر تحقیق و پژوهش‌های علمی مبتنی بر اخلاق‌گرایی نباشد جامعه از اثرات مثبت آن پژوهش‌ها بهره‌مند نخواهد شد.
وی در ادامه به روند صعودی طرح‌های پژوهشی آموزش‌وپرورش لرستان در سال‌های 93 تا 95 اشاره کرد و افزود: در سال 93، تعداد 219 طرح پژوهشی، در سال 94 تعداد 327 طرح پژوهشی و در سال 95 تعداد 400 طرح پژوهشی انجام شده است.
در ادامه پیریایی سرپرست امور مدیریت پردیس‌های فرهنگیان لرستان هم در سخنانی به نقش ارزنده تحقیق و پژوهش در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: گریزی نیست که با تکیه‌بر مطالعه، تحقیق و پژوهش به سمت بالندگی و توسعه فرهنگی حرکت کرده و زیربنای زندگی را بر اساس اصل مترقی پژوهش بنا کنیم.
در پایان این سمینار علمی که دکتر صلاح‌الدین محمدی نابینای نخبه کردستانی به بیان مباحثی تخصصی در خصوص روش‌های تحقیق و پژوهش علمی پرداخت با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از پژوهشگران برتر تجلیل شد.





تجلیل از داور بین جهانی گراپلینگ

از حرکت ارزشمند داور بین‌المللی مسابقات جهانی گراپلینگ تجلیل شد.
در مراسمی که در اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، از حرکت ارزشمند تهمینه سلاح‌ورزی بانوی شایسته فرهنگی تجلیل شد.
سلاح‌ورزی دبیر تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد و داور بین‌المللی کشتی‌های سنتی (آلیش و گراپلینگ) در مسابقات جهانی گراپلینگ بلاروس، قبل از شروع مسابقه، وقتی متوجه حضور ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی شد به رئیس تشک اعلام کرد که داوری چنین مسابقه‌ای را که یک طرفش رژیم غاصب صهیونیستی است، انجام نمی‌دهد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا