یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

داوطلبان تا پايان مردادماه سال جاري فرصت دارند كه نسبت به ثبت‌نام در رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اقدام كنند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي مركز آزمون، رئيس اين مركز با اعلام اين خبر گفت: داوطلبان براي ثبت نام در رشته‌هاي با آزمون تا پايان مردادماه فرصت دارند كه نسبت به ثبت نام اقدام كنند، لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود قبل از موعد مقرر نسبت به ثبت نام در رشته‌هاي موردنظر خود اقدام نمايند.

دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي"ناصر اقبالي" در ادامه افزود: هر داوطلب مي‌تواند 20 رشته/محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سايت ثبت نمايد.

وي تأكيد كرد: داوطلباني كه در سايت www.azmoon.org ثبت نام كرده‌اند، بايد در نظر داشته باشند كه امكان ويرايش و تغيير در اطلاعات درج شده در سايت امكان‌پذير نمي‌باشد.

اقبالي در ادامه خاطرنشان كرد: جدول رشته‌هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي شامل رشته‌هاي گروه پزشكي و برخي از رشته‌هاي غيرپزشكي بر روي سايت www.pubr-azmoon.com قرار دارد، لذا داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت نسبت به دانلود و كسب اطلاعات از آن اقدام نمايند.

رئيس مركز آزمون گفت: داوطلبان ملزمند در گروه آزمايشي‌اي كه در آزمون شركت كرده‌اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.

مشاور رياست دانشگاه خاطرنشان كرد: داوطلبان ملزمند كد 7 رقمي انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامي خود را كه در انتهاي كارنامه آن‌ها ثبت شده و بر روي سايت سازمان سنجش قرار دارد، در فرم ثبت نام اينترنتي خود درج كنند.

اقبالي توصيه كرد: از كليه داوطلباني كه در آزمون شركت كرده‌اند، دعوت مي‌شود كه براي ثبت نام در بدون آزمون نيز اقدام كنند، چرا كه شانس ادامه تحصيل را در گزينه‌هاي متنوع‌تري به آنها خواهد داد.

رئيس مركز آزمون در پايان گفت: داوطـلـبان مـي‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com      مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا