یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: حدود ٣٥ هزار عنوان کتاب از ٣٠٠ ناشر کشوری در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" در این در آیین افتتاحیه‌ی دهمین نمایشگاه کتاب لرستان که ظهر امروز در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی این نمایشگاه، گفت: بازدید کنندگان نمایشگاه از ٣٠ درصد تخفیف خرید کتاب برخوردار خواهند شد که ٢٠ درصد آن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ١٠ درصد مابقی نیز از سوی ناشران در نظر گرفته می‌شود.
وی هدف از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی را ارتقاء سطح کتاب‌خوانی و مطالعه در استان عنوان کرد و افزود: حمایت‌های ویژه‌ی استاندار و نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان بسیاری از کاستی‌های موجود در مسیر برگزاری این نمایشگاه را مرتفع ساخت که از آن جمله می‌توان به عنایت ویژه‌ی آیت‌الله میرعمادی در خصوص برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان در مصلا الغدیر اشاره کرد که موجب تسهیل در رفت‌وآمد بازدیدکنندگان و بهره‌مندی بیشتر آنان از ظرفیت نمایشگاه می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، زمان برگزاری نمایشگاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش آموزان و دانشجویان به منابع مطالعاتی، اوایل مهرماه برای برگزاری این رویداد انتخاب و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفت تا این قشر بتوانند از فرصت به وجود آمده فرصت بیشترین بهره را کسب کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به هم‌زمانی نمایشگاه کتاب لرستان با ماه محرم، برنامه‌های فرهنگی بسیاری جهت اجرا در این رویداد در نظر گرفته‌شده که از آن جمله می‌توان به رونمایی از کتب و نشست‌های تخصصی فرهنگی متناسب با این ایام اشاره کرد.
حجت‌الاسلام حنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید الشهداء (ع)، گفت: قیام امام حسین (ع) و یارانش حرکتی بود برای مقابله با جهالت و کج‌فهمی‌های مختلف به ویژه در حوزه‌ی تفکر دینی و ما موظفیم با ایستادگی در برابر تفکرات انحرافی و متحجرانه در دنیای اسلام، از رواج آنان جلوگیری کنیم تا کیان اسلام و مسلمین به خطر نیفتند.
شایان ذکر است نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان ظهر امروز یکشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ... در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد افتتاح شد.
این نمایشگاه تا 16 مهرماه دایر است و صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا