یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم آباد از تشكيل كارگروه ويژه جهت سامان‌دهي گلزار شهدا خرم آباد خبر داد.

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري در جلسه‌اي كه به منظور سامان‌دهي گلزار شهداي خرم‌آباد در فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد، اظهار داشت: گلزار شهدا به عنوان يك مكان مقدس، ميعادگاه رزمندگان، جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس است كه به عنوان يك نماد يادآور رشادت‌ها، مظلوميت‌ها و تداعي‌گر خاطرات آن دوران است.

وي اذعان داشت: آرامشي كه امروز بر جامعه ما حاكم است مديون شهداي گران‌قدر بوده و همه مسوولان و مردم وظيفه دارند دين خود به آنان را ادا نمايند.

فرماندار خرم آباد در ادامه سخنان خود گفت: در اين جلسه مقرر گرديد يك كارگروه ويژه متشكل از سپاه پاسداران، بنيادشهيد، شهرداري خرم‌آباد با محوريت فرمانداري  اين شهرستان با استفاده از كارشناسان مجرب ضمن مطالعه و بررسي مسائل و مشكلات موجود در گلزار شهداي خرم‌آباد نسبت به سامان‌دهي اصولي و ويژه آن، اقدامات لازم را انجام نمايند.

وي گلزار شهداي اين شهر را از جمله گلزارهاي بزرگ شهدا در كشور برشمرد و اعلام داشت: اين گلزار در 2 قطعه مجاور تشكيل شده كه در قطعه شماره يك  528 شهيد و در قطعه شماره دو آن  498 شهيد و در مجموع 1026 شهيد در آن آرميده‌اند.

ولي پوري تأمين روشنايي مناسب و نصب برج نوري در گلزار شهدا، سامان‌دهي سنگ قبور شهدا، هرس درختان، ايجاد فضاي سبز و گلكاري گلزار، ترميم آسفالت و به‌سازي معابر گلزار، تأمين آب شرب و احداث آب‌خوري‌هاي مناسب، احداث سرويس‌هاي بهداشتي، نصب سطل زباله و نظافت مستمر اين مكان را از جمله مصوبات اين جلسه ذكر نمود و گفت: با جديت تمام پي‌گير عملي شدن اين مصوبات هستيم.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا