یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش و پرورش لرستان فرصت خدمت‌گذاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي را موهبتي الهي خواند و افزود: اگر قصد ما خدمت خالصانه به مردم و كسب رضايت الهي باشد، خدمت كردن هم عبادت محسوب شده و هم زمينه‌ي رشد و كمال انسان را به وجود مي‌آورد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، "سيد حجت‌الله كلانتري" در مراسم توديع و معارفه معاون آموزش ابتدايي استان گفت‌: ماه مبارك رمضان فرصت تزكيه و خودسازي و مبارزه با اميال نفساني است و لطف و انعام خداوندي در اين ما ه جاري است و بايد زمينه كسب اين موهبت را با خالص كردن نيت فراهم كنيم .

وي معيار و الگوي عملي حركت مسوولان را سيره و روش بزرگان دين شمرد و گفت: با وجود علماي رباني و مقام معظم رهبري بحمدلله مسير و جهت حركت مسوولان كاملاً تبيين شده است و ما وظيفه داريم در راستاي پيشرفت و توسعه علمي و تربيتي كشور تلاش كنيم.

كلانتري استفاده از ظرفيت زنان در تصدي معاونت آموزش ابتدايي نشانه توجه به جايگاه زنان و نقش بي‌بديل آنها در پيش‌برد برنامه تعليم و تربيت كشور دانست.

در اين مراسم، معاون اسبق آموزش ابتدايي استان گزارشي از فعاليت‌هاي خود و همكاران ستادي‌اش را ارائه داد و گفت: امروز با تلاش همه همكاران شاخص ما در آموزش ابتدايي بالاتر از ميانگين كشوري است.

در ادامه، ضمن تقدير از خدمات "كيهان ندري"، "پروين صابر" به عنوان معاون آموزش ابتدايي استان معرفي شد.

پروين صابر

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا