یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی عملیات چهار خطه شدن مسیر ترانزیتی جنوب به غرب کشور خبر داد.
پیشرفت فیزیکی عملیات چهار خطه شدن مسیر لرستان – کرمانشاهبه گزارش باشگاه خبرنگاران، "عبدالله بهادری" گفت: 14 کیلومتر دیگر هم از عملیات چهار خطه شدن مسیر ترانزیتی جنوب به غرب کشور در مسیر لرستان – کرمانشاه، حد فاصل سه‌راهی هرسین به هرسین با پیشرفتی فیزیکی بالغ‌بر 50 درصد در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه مبلغ قرارداد اين پروژه بیش از 19 ميليارد تومان است ادامه داد: این عملیات در سال 94 رديف اعتباری نداشته اما در سال جاری با قرار گرفتن در ليست پروژه‌های ملی و برخورداری از رديف اعتباری پیش‌بینی می‌شود، در صورت تخصيص نقدينگی تا پايان سال مالی 95 به بهره‌برداری برسد.
 بهادری گفت: طول این مسیر از سه‌راهی هرسین به هرسین 24 کیلومتر است که در هفته دولت سال گذشته، 3 و نیم کیلومتر به بهره‌برداری رسید و با اتمام آن، عمليات چهار خطه شدن از سمت هرسين به نورآباد در مسیر ارتباطی به استان لرستان آغاز خواهد شد.
با اتمام این پروژه ملی و اتصال شهرهای اهواز – اندیمشک _خرم‌آباد – نورآباد – هرسین – کرمانشاه، در یک ‌راه ترانزیتی، تردد از جنوب به غرب کشور مخصوصاً در زمینه فعالیت‌های اقتصادی از کیفیتی به مراتب بالاتر و در خور توجه برخوردار شود.


دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-03-05 09:55
در همین راستا قرار بود کمربندی شمالی خرم آباد از رباط نمکی به پلیس راه تجره ساخته شود که امیدواریم امسال این پروژه اجرای بشه......البته استانداری در سال ۹۴ این خبر رو اعلام کردن و قرار بود که امسال شروع بساخت شود....با ساخت این جاده خرم آباد در مسیر ترانزیتی بازرگان به بنادر جنوب قرار میگیرد و الشتر و نور آباد هم از بن بست خارج میشون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا