یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: تور گروه موسیقی کمان آوا به سرپرستی علی‌اکبر شکارچی به شهرستان‌های دورود، اراک و کوهدشت رسید.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، "امین عباسیان" گفت: تور گروه موسیقی کمان آوا (تک‌خوانی و هم‌خوانی کمانچه‌نوازان) به سرپرستی علی اکبرشکارچی از تاریخ 15 اردی‌بهشت ماه سال جاری در شهرستان‌ دورود (کانون امام علی) آغاز و پس از آن به ترتیب در تاریخ‌های 16 و 17 اردی‌بهشت ماه در اراک (تالار ستارگان) و کوهدشت (تالار امید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد) برگزار می‌شود.
ویعنوان نمود: در گروه کمان آوا آقایان علی‌اکبر شکارچی، فرج علی‌پور، محمد باجلاوند، فرشاد سیفی و حامد فیضیان به اتفاق خواننده و نوازنده کمانچه‌ و نیز شهاب خاکسار نوازنده تمبک هنرنمایی می‌کنند.
عباسیان با بیان این که مقصد نهایی تور گروه موسیقی کمان آوا خرم‌آباد خواهد بود تصریح کرد: در کنسرت‌هایی که در شهرهای مختلف برگزار می‌کنیم بسیاری از قطعه‌های قدیمی و ماندگار لری اجرا می‌شود.
رییس انجمن موسیقی لرستان افزود: علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت در دورود به هنرکده ققنوس (واقع در خیابان راه‌آهن، پاساژ مادر 43212813) و در کوهدشت به چاپ بهزاد‌گرافیک (واقع در خیابان رهبری، جنب خرم‌فوکا 32634550) و یا به تارنمای ایران کنسرت iranconcert.com مراجعه نمایند.
این تور با مدیریت اجرایی امین عباسیان و به همت انجمن موسیقی لرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود و انجمن موسیقی شهرستان کوهدشت برگزار می‌گردد.
برگزاری تور کنسرت کمان آوا به به سرپرستی علی اکبرشکارچی

دیدگاه‌ها  

#1 سیامک 1395-02-14 17:40
لرستان مهد اساتید کمانچه. همه اساتید نامبرده افتخار ما هستند به ویژه استاد بیرقیب فرج علیپور
نقل قول کردن
#2 وحید 1395-02-20 01:57
خیلی هم عالی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا