یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فيلم سينمايي كمدي "من سالوادور نيستم" به مدت 90 دقيقه محصول سال 1394 به كارگرداني "منوچهر هادي" در سينما استقلال فيلم كمدي پرفروش در سينما استقلال خرم‌آباد + ساعت سانس‌هاي نمايشخرم‌آباد اكران شده است.
 رضا عطاران، يكتا ناصر، مهدي محرابي و ژيلا صادقي از جمله بازيگران اين فيلم كمدي هستند. ماجراي فيلم از اين قرار است كه ناصر و خانواده‌اش به واسطه‌ي آژانس تعطيلات رويايي به سفري سياحتي به برزيل دعوت مي‌شوند. آنجل دختري برزيلي او را با نامزد سابق خود اشتباه مي‌گيرد...
فيلم "من سالوادور نيستم" در سالن شماره 2 سينما اسقلال خرم‌آباد نمايش داده مي‌شود و در سالن شماره يك نيز فيلم سينمايي "باديگارد" محصول 1394 اكران مي‌شود كه كارگردان آن "ابراهيم حاتمي‌كيا" است.
«باديگارد» درباره محافظي شخصي است که از جان يکي از شخصيت‌هاي مهم نظام محافظت مي‌کند اما در جايي و براساس حوادثي متوجه مي‌شود که او بيش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصي است. محافظ شخصي دچار شك شده و همين امر باعث مي‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد، اما به دليل خدمات و خلوصي که در وي وجود دارد او را به محافظت از فرد ديگري مي‌گمارند که يکي از فعالان هسته‌اي کشور است.
در اين فيلم 90 دقيقه‌اي پرويز پرستويي، بابك حميديان، مريلا زارعي، پريوش نظريه، شيلا خداداد، محمود عزيزي و ديبا زاهدي به ايفاي نقش مي‌پردازند.   
بهاي بليط تماشاي اين فيلم‌ها در سينما استقلال خرم‌آباد 5 هزار تومان و سانس‌هاي نمايش از ساعت‌هاي 14:30، 16:30، 18:30 و 20:30 عصر آغاز مي‌شوند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-01-12 08:56
سلام آقای باقری 13 بدر هم اکران یا پخش میشه؟ تعطیل نیست؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا