یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دورود از برگزاری تور رایگان طبیعت‌گردی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، "محمدباقر فهیم‌نیا" اظهار داشت: تور رایگان طبیعت‌گردی شهرستان دورود با همکاری شهرداری دورود آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
وی با بيان اين كه هدف از این اقدام معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان دورود به هموطنان و رشد ماندگاری گردشگر در استان لرستان است، افزود: این تور با استقبال پرشور گردشگران مواجه شده است به گونه‌ای که هر روز بر تعداد مشتاقان افزوده می‌شود.
فهیم‌نیا اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان دورود با بیش از 40 غرفه از جمله این فعالیت ها بوده است.
وی اجرای برنامه جنگ شادی همه‌روزه از ساعت 17 تا 19 در محل نمایشگاه نوروزی با همکاری شهرداری دورود شامل اجرای موسیقی محلی سرنا و دهل، نمایش طنز، مسابقه، توزیع بروشور، کتابچه معرفی جاذبه‌های شهرستان، نقشه راهنمای گردشگری و دیگر اقلام تبلیغاتی در بین مسافران را از دیگر اقدامات برشمرد.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی دورود گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا 6 فروردین حدود 8 هزار نفر در واحدهای اقامتی و مراکز اسکان شهرستان دورود اقامت داشته‌اند و بیش از 30 هزار نفر از اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

كاهش قيمت ورودی قلعه فلك‌الافلاك خرم‌آباد
در جلسه ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی استان لرستان كه شنبه 7 فروردين برگزار شد، استاندار لرستان رشد 13 درصدي افزايش گردشگران استان را ماحصل تلاش رسانه‌ها عنوان كرد.
در این جلسه به منظور رضايت خاطر گردشگران و مهمانان نوروزی، بليت ورودی قلعه تاريخی فلك‌الافلاك خرم‌آباد با 34 درصد كاهش از 75 هزار ريال به 50 هزار ريال كاهش يافت.
 
دریاچه گهر پایتخت طبیعت ایران دورود لرستان
دریاچه گهر در شهرستان دورود
 

دیدگاه‌ها  

#1 مگی 1395-01-08 02:02
به نظرمن کاهش قیمت ورودی قلعه کار صحیحی نیست . شهرهای بزرگ از جمله اصفهان هرسال ورودی آثار تارخی شون را افزایش می دهند .
در خرم آبادما فقط برای قلعه ورودی میگیریم و متاسفانه دیگر آثار تاریخی شهرمان از جمله سنگ نوشته و گرداب سنگی در مناطقی واقع شده اند که نمی شود از آنها درامد زایی کرد.
به هر حال امیدواریم با کاهش ورودی قلعه ، در هفته دوم تعطیلات نوروزی تعداد مسافرانی که از خرم آباد دیدن می کنند ، چند برابر شود .
نقل قول کردن
#2 دلواپس 1395-01-08 02:08
بی تردید افزایش تعداد گردشگران مدیون رسانه ها و مسئولانی است که دلسوزانه برای خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی برنامه ریزی کرده اند که جا دارد از آنان و همینطور سایت یافته و میراث فرهنگی و آموزش و پرورش تشکر کرد.
نقل قول کردن
#3 عجول 1395-01-08 02:11
شانس جیب ما بود چند روز پیش بلیط 7500 خریدم ،و پنج شش نفری رفتیم قلعه. لااقل اعلام می کردید هفته دوم ورودی ارزان میشه ،کمی صبر میکردیم.همیشه همه میگن عجولم .
نقل قول کردن
#4 فریبا 1395-01-08 12:37
حیفه اثاری به این زیبایی و منحصر به فردی ، ورودی اینقدر ناچیزی داشته باشد .
نقل قول کردن
#5 حمیدت 1395-01-08 14:32
کاهش قیمت بلیط ورودی قلعه باعث افزایش بازدید کنندگان این اثر تاریخی خواهد شد و درآمد بیشتری در بر خواهد داشت.
نقل قول کردن
#6 کنجکاو 1395-01-09 03:36
کسی که بخواهد تمدن لر رو ببیند 2500 بابت ورودی تاثیر در نظرش برای بازدید از قلعه رو ندارد . به هر حال شاید مصلحت در این است امیدوارم مسئولان همه جوانب را در نظر بگیرند ،و فقط تمرکزشان را روی قلعه نگذارند. و به دیگر اثار تاریخی شهرمان هم توجه کنند.
نقل قول کردن
#7 بازگیر 1395-01-13 13:22
انشااله که همینطور باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا