یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اجرای موسیقی و رقص محلی لري در قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد میهمانان نوروزی را به وجد آورد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، یکی از برنامه‌های جانبی و سرگرم‌کننده که امسال در میان برنامه‌های فرهنگی نوروز جای گرفته، اجرای موسیقی زنده و حرکات آیینی است.
در اين بين علاوه بر عرضه محصولات فرهنگي لرستان، اجرای موسیقی و رقص محلی در قلعه فلک‌الافلاک با استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی همراه شده است. این مراسم که در کنار سایر برنامه‌ها همچون اجرای تئاتر، نمایش‌های طنز، مسابقه و شعر برگزار می‌شود نقش موثری در ماندگاری مسافر و اقامت خواهد داشت.
رقص محلی‌، ریشه در فرهنگ اصیل سرزمین لرستان دارد و نمادی از هم‌دلی و همبستگی مردمان این سرزمین بوده است‌. اجرای موسیقی زیبای لری که با رقص محلی توام بود لحظات شاد و خاطره‌انگیزی برای مسافران نوروزی در لرستان رقم زد و آنان با اشتياق مشغول تماشاي اين رقص كهن با موسيقي خاص منطقه لرستان كه با كمانچه و ضرب همراه است، شدند.
 
اجرای موسیقی و رقص محلی در قلعه فلک‌الافلاک مهمانان نوروزي را به وجد آورد

بازرسي مداوم از هتل‌ها و مهمان‌پذيرهاي لرستان
در ایام نوروز بازرسی از هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های لرستان به صورت مستمر انجام می‌گیرد.
مدير كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با بیان این خبر گفت: چند تیم نظارتی به منظور بررسی و چگونگی ارائه خدمات واحدهای اقامتی و پذیرایی تشکیل شده که به صورت مستمر و شبانه‌روز از هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های سطح استان بازرسی به عمل می‌آورند.
"غلامرضا سلیمانی" افزود‌: هدف ما رضایتمندی میهمانان نوروزی است، لذا بر کیفیت ارائه خدمات به آنان تأکید بسیار داریم.
وي در ادامه اظهار داشت: حین این بازرسی‌ها و در صورت مشاهده هر گونه تخلف‌، بلافاصله نسبت به تعطیلی آن مرکز و برخورد قانونی اقدام خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 باقری 1395-01-05 11:38
دیشب به دریاچه کیو سر زدم خوشبختانه تعداد مسافران نوروزی بسیار زیاد است اما روشنایی پارک بسیار کم است و با توجه به استقبالی که از پارک کیو می شود بخصوص در قسمتی که اسباب بازی ها وجود داردند ، باید فکری به حال روشنایی بهتر نمود . در کنار دریاچه هم روشنایی کافی وجود ندارد باید شرایطی ایجاد شود تا برای مسافرانی که در شب از دریاچه بازدید می کننند بتوانند زیبایی آن را ببینند. اجرای موسیقی لری در کنار دریاچه می تواند در آشنا کردن هر چه بیشتر مسافران با موسیقی اصیل لری بسیار تاثیر گذار باشد .
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-01-05 18:01
با سلام لطفا به فکر سرویس های بهداشتی بصورت چند نقطه در پارک کیو باشید.. از مسائل کلیدی هر مسافر رعایت نکات بهداشتی سفر است..
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-01-05 18:01
با سلام لطفا به فکر سرویس های بهداشتی بصورت چند نقطه در پارک کیو باشید.. از مسائل کلیدی هر مسافر رعایت نکات بهداشتی سفر است..
نقل قول کردن
#4 رضا مالمیر 1395-01-05 21:44
واقعا باید شرکت برق استان فکری به حال تاریکی پارک کیو و خیابان های شهر کند . من هم مهیهمانان شهرستانی ام را در شب به کیو کنار دریاچه بردم ،بعد از چند دقیقه میگفتند اینجا تاریکه بریم یه جای دیگه .
نمی دانستم آنها را کجا ببرم که روشنایی کافی داشته باشد . به فردای آنروز ،میهمانانم را در شهر به دیدن طبیعت و پارک ها می بردم
نقل قول کردن
#5 همشهری 1395-01-08 14:39
واقعا روشنایی پارک کیو نیاز به توجه بیشتری دارد متاسفانه اداره برق در برخی از محلات چندین ماه می باشد روزها برق کوچه ها ومعابر را روشن نگه می دارد از جمله در محله درب دلاکان اگر ساعت دوازده ظهر بروید می بینید برق معابر روشن است ولی در عوض پارکها و اماکن تفریحی شبها با کمبود نور مواجه اند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا