یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در آستانه فرارسیدن سال نو‌ و آغاز تعطیلات نوروزی به منظور ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان‌، مجموعه بزرگ آموزشی‌، رفاهی و ورزشی فرهنگیان به مساحت 7 هزار متر مربع در جنوب شهر خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم افتتاح این پروژه گفت‌: مجموعه آموزشی‌، رفاهی و ورزشی فرهنگیان 60 تخت ظرفیت دارد و علاوه بر سلف‌سرویس، دارای استخر سرپوشیده‌، سونا جکوزی‌، سالن‌های ورزشی چند منظوره می‌باشد‌.
"گودرز کریمی‌فر" به اهتمام آموزش و پرورش برای تامین رفاه و آسایش فرهنگیان اشاره کرد و گفت‌: شهرستان خرم‌آباد با داشتن جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر تنها یک مرکز آموزشی‌، رفاهی فرهنگیان داشت و ضرورت تاسیس و راه‌اندازی یک مرکز آموزشی‌، رفاهی و ورزشی مجهز در جنوب شهر خرم‌آباد کاملاً احساس می‌شد‌. 
وی تاکید کرد: بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز و آماده‌سازی این مجموعه هزینه شده است‌.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه افزود‌: با افتتاح این مجموعه تعداد مراکز  آموزشی‌، رفاهی لرستان به 5 مرکز ارتقا پیدا کرد و ظرفیت پذیرش مسافران هم 400 نفر افزایش یافته است‌.
 مجموعه بزرگ آموزشی‌، رفاهی و ورزشی فرهنگیان خرم‌آباد افتتاح شد + فهرست امكانات
 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1394-12-28 02:27
این آماری که آقای کریمی فر بیان کردن فکر کنم مربوط به سالیان گذشته می باشد چون جمعیت خرم اباد قطعاً بیش از چهارصد هزار نفر می باشد و برای این ادعا دلیل خوبی دارم و آن اینست که امسال با اینکه شصد درصد مردم شهر خرم آباد در انتخابات شرکت کردن فکر کنم حدوداً۲۵۰هزار رأی فقط در شهر خرم اباد به صندوق انداخته شد که اگر از سه نفر یک نفر واجد شرایط در نظر بگیریم براحتی متوجه خواهیم شد جمعیت خرم اباد بیشتر از ۷۵۰ هزار خواهد بود.البته مسئولین باید یک آمار جدید از جمعیت شهرهای استان بگیرند تا کاملا مشخص شود که استانمان چند نفر جمعیت دارد تا برنامه آتی دولت را بر اساس آن تنظیم کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا