یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوازدهمین کنسرت موسیقی کودک و نوجوان به سرپرستی "شهرام کیمیایی" در واپسین روزهای سال 1394 در خرم‌آباد برگزار می‌شود‌.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، رییس انجمن موسیقی استان گفت: اين کنسرت موسیقی کودک و نوجوان (گل‌های خرم) به سرپرستی کنسرت موسیقی کودک گل‌هاي خرم خرم‌آباد برگزار مي‌شودشهرام کیمیایی پنج‌شنبه 27 اسفندماه سال جاری از ساعت 19:30 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد آغاز می‌شود‌.
"امین عباسیان" با بیان این که هنرجویانی کودک و نوجوانی که در این اجرا هنرنمایی می‌کنند از هنرجویان آموزشگاه موسیقی بهارمست با مدیریت فرید رحمتی و انجمن موسیقی لرستان می‌باشند، افزود: استاد کیمیایی از مربیان مجرب موسیقی کودک و پیانو با سابقه بالغ بر 25 سال تدریس و فعالیت هنری نتیجه یک سال آموزش هنرجویان خود را به روی صحنه به نمایش می‌گذارند. همچنین اجرای نمایش کودک توسط هنرمند خوش ذوق عزت‌الله درگاهی به این اجرا تنوع خاصی می‌بخشد.
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از طريق فروشگاه موسیقی نوای زاگرس واقع در چهارراه فرهنگ با شماره تماس 33335940 و همچنین دفتر انجمن موسیقی لرستان با شماره تماس 33238598 اقدام نمایند.
این کنسرت توسط انجمن موسیقی لرستان با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزشگاه موسیقی بهار‌مست و انجمن نمایش خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
 
کتاب نت و شعر ترانه‌های لکی و لری خرم‌آبادی منتشر شد
کتاب نت و شعر ترانه‌های لکی و لری خرم‌آبادی به کوشش "حجت‌الله ندری" و "محمدکاظم علی‌پور" منتشر شد.
کتاب ترانه‌های لکی و لری خرم‌آبادی شامل نت موسیقی و شعر به منظور معرفی گوشه‌ای از موسیقی محلی لرستان نت و اشعار تعدادی از ترانه‌ها و آوازهای ماندگار موسیقی لری و لکی چاپ و توزیع شد.
منابع اصلی که در گردآوری این کتاب به كار رفته‌اند شامل: بیست ترانه کهن لری (علی‌اکبر شکارچی)، پیشینه تاریخی موسیقی لرستان (سید‌محمد یوسف‌زاده)، فرهنگ عامه‌ی لرستان چل سرو(علي‌مردان عسکری‌عالم)، کاست‌های قدیمی زنده‌‌یادان علی‌رضا حسین‌خانی، پیرولی کریمی، رضا سقایی و كتاب نظری به موسیقی(استاد روح‌الله خالقی) می‌باشند.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های خایدالو، مجلسی 2 و فروشگاه موسیقی تال واقع در خرم‌آباد، کتاب‌فروشی فرج‌الهی واقع در الشتر و فروشگاه موسیقی دلارام واقع در تهران مراجعه نمایند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1394-12-26 09:16
یک کار فرهنگی دیگر در شمال خرم آباد و جنوب خرم آباد همچنان بدون کار فرهنگی... مسوولین محترم تبعیض تا کی؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 دلارام 1395-07-28 23:37
خیلی کار زیبا و قشنگی است آفرین به تشکیل دهنده ی این گروخ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا