یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دانشجویان و اساتید و کارمندان دانشگاه گسن آلمان امروز وارد خرم‌آباد می‌شود.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، تور گردشگری دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه گسن آلمان، عصر سه‌شنبه 11 اسفند 94 وارد خرم‌آباد خواهند شد.
این تور با همت دفتر خدمات مسافرتى ماداکتو خرم‌آباد و با پیگیری‌های معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی لرستان انجام خواهد شد که در این تور چند استان از جمله استان لرستان به عنوان مقاصد گردشگری انتخاب شده‌اند که در معرفی و جذب گردشگران خارجی تأثیر بسزایی خواهد داشت.
 قابل ذکر است این گروه دانشگاهی عصر سه‌شنبه از قلعه فلک‌الافلاک و موزه‌های مردم‌شناسی و باستان‌شناسی بازدید می‌کنند.

آغاز عملیات گودبرداری هتل 5 ستاره کیو
عملیات گودبرداری هتل 5 ستاره کیو آغاز شد.
روز دوشنبه دهم اسفند 1394 عوامل اجرایی و مهندس معمار هتل 5 ستاره کیو نخستین فاز میدانی این پروژه را کلید زدند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان با حضور در محل پروژه، بر ادامه بدون وقفه این عملیات تاکید کرد و افزود: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان با حمایت‌های استاندار لرستان تمام توان خود را در پشتیبانی از این پروژه بزرگ به کار خواهد گرفت.
غلامرضا سلیمانی گفت: انتظار می‌رود بهره‌برداری از این پروژه که یکی از زیرساخت‌های لازم و مهم در جهت توسعه لرستان به‌خصوص در بخش گردشگری است در موعد مقرر به سرانجام برسد.
عملیات گودبرداری هتل 5 ستاره کیو آغاز شد

دیدگاه‌ها  

#1 معصومه باقری دانشجوی گردشگری 1394-12-11 12:55
حضور تور گردشگری دانشگاه گیسن آلمان به شهر زیبایمان خرم آباد خبری بسیار خوبی است.و جای دارد از تلاش مسئولان میراث فرهنگی, که راه ورود این گروه رابه لرستان هموار ساختند ،صمیمانه تشکر کرد و امیدوارم از این به بعد شاهد درج چنین اخباری در سایت های خبری میراث فرهنگی و یافته باشیم .دانشگاه گیسن آلمان از قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالیه در کشور آلمان است و شهر گیسن ، شهری دانشجویی است که بیش از 25 هزار نفر دانشجو دارد . بی ترید، سفر این گروه دانشجویی به ایران و آشنایی آنان با فرهنگ و تمدن لرستان و آثار باستانی و تاریخی ان ، و رضایت آنان از خدمات گردشگری شهرمان ، می تواند زمینه ورود افراد بیشتری را به لرستان مهیا سازد . امیدوارم خاطره خوش این سفر ،موجبات ورود افراد بیشتری از المان را به لرستان مهیا سازد .
فراموش نکنیم توریست ها و گردشگران می توانند به عنوان مبلغانی خوبی برای معرفی لرستان باشند . .
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-12-11 13:09
خرم آباد زیباترین شهر تاریخی-توریستی ایران را در عرصه های گوناگون خرم و آباد خواهیم کرد.تبریک به تمام کسانی که عاشق لرستان هستند
نقل قول کردن
#3 سپهر 1394-12-11 13:22
شایسته است این تور گردشگری خارجی که به شهر زیبای ما آمده اند را علاوه بر مجموعه تاریخی-فرهنگی قلعه فلک الاافلاک برای بازدید از سایر آثار باستانی و جاذبه های توریستی خرم آباد هدایت و راهنمایی کنند.از پل شاپوری و دریاچه کیو و مناره ی آجری گرفته تا آبشار طلایی و گرداب سنگی و زیباکنار.از مجتمع بام شهر و رصدخانه کاسین و کتیبه سنگ نوشته گرفته تا خانه جهانگردی و دریاچه بهشت و آسیاب گبری.از کاروانسرای میرزا سیدرضا و آرامگاه باباطاهر و باغ گلستان گرفته تا آبشار نوژیان و منطقه مخملکوه و غار یافته.از آبشار گریت و باغ مفرغ و چشمه سراب کیو گرفته تا خانه های تاریخی و تپه های ماسور و غار قمری.از پل صفوی و بنای سربازخانه و شب های خیابان شهدا گرفته تا حمام گپ و زورخانه طیب و آبشار وارک و...باید نشان بدهیم که خرم آباد همچون کلانشهرهای معروف کشور عزیزمان دارای تعداد قابل توجهی از آثار باستانی و جاذبه های طبیعی و توریستی است و حتی پتانسیل های بسیار بالاتری نسبت به آنها دارد.
نقل قول کردن
#4 سپهر 1394-12-11 13:44
با توجه به افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان لرستان انتظار می رود هتل های در حال ساخت شهر خرم آباد مخصوصاً هتل های صخره ای و شاپورخواست که سالهاست در حال ساخت هستند!!!هر چه زودتر تکمیل و افتتاح شوند.
نقل قول کردن
#5 محمدآریان.ازتهران 1394-12-11 15:36
باسلام اینگونه تورهاوسرمایه گذاریهاموجب سربلندی وپیشرفت لرستان می شودتاکی لرستان درگمنامی ومحروميت بماند
نقل قول کردن
#6 احسانی 1394-12-11 22:56
هر دو خبر خوبی است هتل 5 ستاره در خرم اباد با وجود ورود گردشگران خارجی بعد از تحریم واقعا ضروری است .از جناب اقای سلیمانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و دکتر بهاروند بسیار متشکریم موفق باشید .
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1394-12-12 09:40
امیدوارم یه هتل ابرومند و مجهز در خرم اباد هر چه زودتر به بهره برداری برسه ... چونکه توریستهای خارجی خیلی به این امر توجه دارن..این هتلی که بتازگی در کیو کلنگش بزمین زده شد میتواند در صورت بهره برداری در زمان مناسب بهترین هتل استان لرستان و غرب کشور باشد .
نقل قول کردن
#8 مالمیر 1394-12-12 10:33
گردشگری می تواند اقتصاد بیمار لرستان را درمان کند از اینکه این خبر در عرض 24 ساعت 309 بازدید داشت برایم تعجب اور بود . ظاهرا مردم ما به اهمیت گردشگری پی برده اند و مشتاقانه این اخبار را پیگیری میکنند . آقای دکتر بهاروندامیدوارم مراحل ساخت و احداث هتل 5 ستاره با پیگیری های شما و همکاران محترمتان در موعد مقرر احداث شود تا شاهد حضور بیشتر گردشگران به خرم اباد باشیم . موفق باشید
نقل قول کردن
#9 سعید 1394-12-12 10:38
وای خدا الان میان سبزه میدون این میوه فروشهای اونجا رو میبینن میرن واسه کل دنیا تعریف میکنن . یافته جان هر کی دوست داری قضیه میوه فروشای سبزه میدون رو پیگیری کن هر توریسیتی رد میشه اینا بش متلک میندازن . تازه متلک هم که نندازن با این دادو هواری که میکنن آبرو نمیذارن واسه خرم ایاد .
نقل قول کردن
#10 سپهر 1394-12-12 11:34
[quote name="معصومه باقری دانشجوی گردشگری"]حضور تور گردشگری دانشگاه گیسن آلمان به شهر زیبایمان خرم آباد خبری بسیار خوبی است.و جای دارد از تلاش مسئولان میراث فرهنگی, که راه ورود این گروه رابه لرستان هموار ساختند ،صمیمانه تشکر کرد و امیدوارم از این به بعد شاهد درج چنین اخباری در سایت های خبری میراث فرهنگی و یافته باشیم .دانشگاه گیسن آلمان از قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالیه در کشور آلمان است و شهر گیسن ، شهری دانشجویی است که بیش از 25 هزار نفر دانشجو دارد . باشيم كه استان لرستان داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بي شماري است و قاعدتا بايد در زمينه گردشگري خيلي بيشتر از اينها مطرح شود.در حالي كه استان هاي اصفهان و فارس فاقد طبيعت بكر و بي نظير لرستان هستند اما فقط با داشتن چند اثار باستاني ثبت جهاني شده در يونسكو به قطب هاي سنتي گردشگري در ايران تبديل شده اند!!!در حالي كه خرم اباد چند سال قبل به عنوان اولين شهر نمونه گردشگري در كشور عزيزمان انتخاب شده است.
نقل قول کردن
#11 سپهر 1394-12-12 12:50
به نقل از حمید ت:
امیدوارم یه هتل ابرومند و مجهز در خرم اباد هر چه زودتر به بهره برداری برسه ... چونکه توریستهای خارجی خیلی به این امر توجه دارن..این هتلی که بتازگی در کیو کلنگش بزمین زده شد میتواند در صورت بهره برداری در زمان مناسب بهترین هتل استان لرستان و غرب کشور باشد .

حميدجان همه منظريم تا پنج هتل در حال احداث خرم اباد بالاخره تكميل و افتتاح بشن مخصوصا هتل هاي صخره اي و شاپورخواست.كاش الان كه اين تور گردشگري از خارج به لرستان اومدن حداقل يك هتل پنج ستاره براي ميزباني از توريستها داشتيم.
نقل قول کردن
#12 دلتنگ 1394-12-12 23:37
لطفا ابتدا مسئولان برند جایگاه مناسبی برای کارخانه سیمان انتخاب کنند بعد برای جذب سرمایه گذار برای نیروگاه برق باشند چرا سرزمین آب ها بدون نیروگاه باشد طبق مطالعاتی که داشتم مهم ترین عامل پیشرفت لرستان بخصوص خرم آباد می تواند همین نیروگاه می باشد
چرا دوباره شهر اراک دوباره امتیاز را ازما میگیرد اعتبارات احداث نیروگاه ما به اراک داده شد وقال ذکر است تا شهر صنعتی نشود و توریست نیاید و .... هیچگاه زدن هتل های زیاد باعث پیشرفت نمی شود
هم اکنون در شهر خرم آباد سه هتل در شرف ساختن است در لرستان برج و مراکز خرید جوابگو نیست چون مردم لرستان فقیرند حتی بعضی هاشون نان شب هم ندارند بعد برند مراکز خرید چند طبقه خرید کنند
مثال مهمش مجتمع رنگین کمان چه کسی استقبال کرد لطفا به فکر جذب سرمایه گذار دراستان باشید نه احداث هتل و مراکز خرید
مسئولین توجه کنند آمار اول بیکاری استان لرستان است آمار اول مهاجرت مردم سالانه 2درصد و آمارهای دیگر .....ای لرسون بی کس
نقل قول کردن
#13 بیرانوند 1394-12-13 21:09
خبر خیلی خوبی است اما ای کا ش قلعه را هر چه زودتر از حصار دورشازاد کنند . تا بهترین اثارباستانی شهرمان نمای بهتری داشته باشد
نقل قول کردن
#14 میرزایی 1394-12-13 21:16
توی این چند سال به خاطر شغلی که در مسیر قلعه دارم توریست زیاد دیده بودیم اما این گروه که از اساتید تاریخ وجغرافیا و اساتید توریسم و گردشگری باشن ، نه .
این افراد خیلی بهتراز گردشگران عادی می توانند در شناساندن لرستان به دانشجویان و مردم المان تاثیر گذار باشند .
انشااله بازم از این گروه ها به خرم اباد سفر کنند .
نقل قول کردن
#15 بابک 1394-12-14 06:58
ظاهرا گروه هتل سازی اکور فرانسه نیز در حال بررسی ورود به استان لرستان جهت ساخت هتل با مشارکت بخش خصوصی میباشد .

شهرهای خرم آباد بروجرد و دورود و ازنا از محتملترین گزینه های سرمایه گذاری ساخت هتل اکور در استان خواهند بود.

گروه هتلهای اکور فرانسه هم اکنون در حال ساخت دو هتل از جمله هتل بین المللی اکور در جنب فرودگاه بین المللی امام در پایتخت کشور تهران میباشد.
.
نقل قول کردن
#16 بابک 1394-12-14 07:26
مردم خرم آباد و البته تمام مردم ساکن در شهرها و روستاهاي استان لرستان میبایست اولا نسبت به ورود گردشگر و تاثیرات آن بر بازار کار و کلا مقوله اقتصاد فرهنگ سازی و توجیه شوند تا عمیقا نسبت به امنیت ، رفاه و آسایش گردشگران نهایت سعی و تلاش و کوشش خود را مصروف بنمایند با این علم که ورود دایم و همیشگی گردشگر بیشتر میتواند آینده اقتصادی خود و فرزندان و استانشان را تامین و تضمین نماید.

دوم دولت و بخش خصوصی میبایست در خصوص ایجاد زیرساختهای لازم جهت جذب توریست و گردشگر نظیر ساخت هتل و متل و اقامتگاههای ارزان قیمت و نیز پایانه های تاکسی توریسم و نیز ساخت گردشگاهها و تفرجگاههای مناسب و امن در دل طبیعت(اکوتوریسم ) ، ساخت موزه و ایجاد سایت موزه در حوزه های تاریخی اقدامات فوری و عاجل را در دستور کار قرار دهند.

بدیهی است در صورت تعلل ، ظرفیت جذب توریست استان توسط استانهای دیگر جذب و منافع آن در استان لرستان جذب نخواهد شد.
نقل قول کردن
#17 ف . مقدسی 1394-12-14 19:43
عملیات ساخت و ساز هتل ها باید خیلی پیش از این ها انجام میشد . ولی هنوز هم دیر نشده . انشاله با حمایت مسئولین میراث فرهنگی و جناب آقای دکتر بهاروند ،کار احداث هتل های نیمه کاره شهرمان سرعت پیدا کند تا شاهد حضور گردشگران بیشتری در خرم آباد باشیم . موفق باشید
نقل قول کردن
#18 جمشیدی 1394-12-14 23:24
افرین به معاونت گردشگری و افرین به مدیریت دفتر خدمات مسافرتی ماداکتو . دست مریزاد
نقل قول کردن
#19 مگی 1394-12-15 01:12
درسته که امکانات رفاهی برای گردشگران خیلی مهمه . اما این طور نیست که ما تصور کنیم در حال حاضر شهر ما توان جذب گردشگران خارجی را ندارد .
خیلی از گردشگران دوست دارند با زندگی مردم ما آشنا شوند اگه برنامه ریزی درستی انجام بشه میشه گردشگران رو به چادر عشایر برد .
حتما که نباید هتل 5 ستاره باشه . الان تو فارس یک مجتمع گردشگری تو روستا هستو گردشگران خارجی چند روز از اقامتشان رو در چادر کوچ نشینان و ایل آن مناطق میگذرانند با آنها از غذا ساده شان میخورند و کارهای روزانه آنان رو تماشا میکنند و حتی در هنگام کوچ چند ساعتی با آنها همراه میشن .
باور کنید همین الان هم میشه خیلی کارها برای جذب گردشگران در لرستان انجام داد. زندگی مردمما برای بسیاری از گردشگران بسیار جذاب و به یاد ماندنی است .
نقل قول کردن
#20 سپهر 1394-12-15 01:38
به نقل از بابک:
ظاهرا گروه هتل سازی اکور فرانسه نیز در حال بررسی ورود به استان لرستان جهت ساخت هتل با مشارکت بخش خصوصی میباشد .

شهرهای خرم آباد بروجرد و دورود و ازنا از محتملترین گزینه های سرمایه گذاری ساخت هتل اکور در استان خواهند بود.

گروه هتلهای اکور فرانسه هم اکنون در حال ساخت دو هتل از جمله هتل بین المللی اکور در جنب فرودگاه بین المللی امام در پایتخت کشور تهران میباشد.
.

عجب سورپرایز بزرگی میشه اگر واقعیت داشته باشه.آقا بابک میشه بفرمایید منبع این خبر کجاست؟؟؟
نقل قول کردن
#21 سپهر 1394-12-15 01:40
به نقل از بیرانوند:
خبر خیلی خوبی است اما ای کا ش قلعه را هر چه زودتر از حصار دورشازاد کنند . تا بهترین اثارباستانی شهرمان نمای بهتری داشته باشد

اگر پروژه استحکام بخشی قلعه فلک الاافلاک اجرا نشه فاجعه ریزش بنای این دژ باستانی در راهه.این یعنی اینکه رویای جهانی شدن فلک الاافلاک برای همیشه نقش بر آب میشه
نقل قول کردن
#22 رحیمی 1394-12-15 09:52
یعنی چی ؟ یعنی توی این چند سال فکری برای استحکام سازی قلعه لنجام نشده ؟ این همه می شنویم قلعه از حصار اطرافش باید ازاد سازی شود ، خود قلعه فراموش شده و مسئولان از مسائل حاشیه ای آن مدام بحث میکنند .
نقل قول کردن
#23 کیانوش 1394-12-15 11:38
رکت گردشگری اکور فرانسه از پیشگامان صنعت هتل داری در دنیا ست . در حال حاضر گروه گروه هتل سازی اکور فرانسه ساخت دو هتل به نام های Novotel و Ibis را که از هتلهای فرودگاه امام به حساب می ایند در دست دارد . این گروه هتلداری، مدیریت ۷۱ هتل شامل ۱۷ هزار و ۳۰۰اتاق را در خاورمیانه و در کشورهای بحرین، مصر، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، امارات متحده عربی و یمن برعهده دارند. و البته خبر ورود اکور به لرستان به منظور هتل سازی حقیقت ندارد . اما خدا را چه دیدید شاید در سال های آینده با توجه به پیشینه فرهنگی قوم لر این کار صورت گرفت .
نقل قول کردن
#24 رضایی 1394-12-15 20:40
یعنی میشه روزی اکور تو لرستان هتل سازی کنه . ماهم امیدواریم
نقل قول کردن
#25 ناامید 1394-12-15 20:45
ما در حال حاضر نقطه سر خط گردشگری هستیم اینقدر بی جهت تو این زمینه جو سازی نکنید .ما نمی دونیم قلعه تا چند سال دیگه بخاطر نبود بودجه سرپاست شما دم از گردشگری و هتل سازی برای جذب توریست می زنید ؟
از منی که چندتا پیرهن از شما جوان ها بیشتر پاره کردم یه نصیحت بشنوید تا وقتی برخی مسئولان شهر ما را رابطه بر سر کار میگذارند و هیچ تجربه ای نداردن اوضاع همینه که هست
نقل قول کردن
#26 بهرام نژاد 1394-12-15 20:47
ای بابا ما صد ساله دیگه به پای اصفهان و شیراز نمی رسیم . نه اینکه نخواهیم میخوایم اما نه فرهنگ گردشگری را بلدیم و نه می تونیم از جاذبه هامون درامد زایی کنیم
نقل قول کردن
#27 کامران 1394-12-15 20:59
هتل 5 ستاره به چه دردمان میخوره در وضعی که قلعه بیشتر دیوارهاش ترک خورده و احتمال ریزش دارد .واقعا استاندار میخواد چکار کنه . بودجه بازسازی رو به میراث بده . کدوم کلنگ های بر زمین خورده به درد مردم ما خورد که حالا این هتل بخورد . اول حفاظت قلعه بعد تغلا برای بوجود اوردن امکانات.
نقل قول کردن
#28 محسن روشن قیاس 1394-12-23 23:31
چشم ما روشن . انشالهبه سلامتی از اونا خوب پذیرایی کنیم وتا دوباره برگردند.
نقل قول کردن
#29 رضا 1395-01-06 03:41
دم میراث فرهنگی گرم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا