یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حکمی، سرپرست معاونت پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، "گودرز كريمي‌فر" در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و علي عبدي‌پور سرپرست معاونت پژوهشی‌، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستانپرورش لرستان‌، برنامه محوری و پژوهش‌محوری را اساس کار دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت‌: آموزش و پرورش گسترده‌ترین‌، پیچیده‌ترین و تاثیرگذار‌ترین دستگاه آموزشی و فرهنگی کشور است كه بدون برنامه منسجم دقیق و علمی نمی‌توان آن را اداره کرد‌.
وي پژوهش و برنامه‌ریزی را لازمه موفقیت در طرح‌ها و برنامه‌ها برشمرد و گفت‌: برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش باید واقع‌بینانه، منطقی و منطبق بر واقعیت باشد تا رسیدن به اهداف ممکن شود‌.
در پایان اين مراسم كه در نمازخانه اداره كل آموزش و پروش لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از "مجتبی بهمنیان" كه به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد منصوب شده است، "علی عبدی‌پور" نيز به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی‌، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان معارفه شد.
عبدی‌پور داراي مدرك تحصيلي کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و کارشناسی نرم افزار کامپیوتر بوده و طي مدت 28سال خدمت در آموزش و پرورش، سوابقی چون مدیری مراکز آموزشی و ریاست اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان را داشته است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ولی نزادیان 1394-12-03 09:19
عرض تبریک دارم خدمت مهندس عبدی پوروآرزوی موفقیت برای ایشان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا