یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان که به ریاست "حميد میرزاده" رئیس دانشگاه آزاد و دیگر اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد، برنامه 5بهروز دوستي رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان ساله این دانشگاه آزاد لرستان مورد تصویب قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان در اين خصوص گفت: بر اساس برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد لرستان علاوه بر توسعه رشته‌های علوم پزشکی باید با توسعه تحصیلات تکمیلی تعداد فعلی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه از 34 هزار نفر فعلی تا پایان برنامه به 37 هزار افزایش یابند.
"بهروز دوستی" اظهار داشت: طبق برنامه مصوب شده تعداد نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه باید از 28 درصد به 48 درصد افزایش یابند.
وي اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد لرستان این است که نسبت دانشجو به هیات علمی از 72 به 31 تغییر یابد.
دوستي افزایش تولید مقالات ISI، از 126 مقاله در حال حاضر به 1556 مقاله تا سال 99، راه‌اندازی دو مجله ISI، ایجاد 4 مرکز تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه و دیگر حوزه‌ها و ایجاد 22 شرکت فناور و دانش بنیان را از دیگر اولویت‌های برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد لرستان اعلام کرد.
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: بر اساس برنامه مصوب شده باید تعداد طرح های فرهنگی ماندگار این دانشگاه از 12 طرح به 33 طرح،  تعداد مساجد از 6 باب به 7 باب و سرانه فضای آموزشی از 7 متر به 9 متر افزایش یابند.
دوستی اضافه کرد: همچنین بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد لرستان در 5 سال آینده باید با رشد 20 درصدی همراه باشد.
وی با اشاره به تصویب بودجه سال 95 دانشگاه آزاد لرستان در جلسه هیات امنای این دانشگاه گفت: بودجه سال 95 دانشگاه آزاد لرستان از دیدگاه منابع و مصارف 153 میلیارد تومان و از دیدگاه درآمد و هزینه 130 میلیارد تومان تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 کوروش 1394-11-13 19:31
با سلام
دوستان در دانشگاه آزاد بعد از اینکه متوجه شدن تقاضا و ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی کم شده و با توجه به اینکه در سالهای اخیر بیش از حد دانشجو گرفتن و الان مدرک ارزش و اعتبار خودشو از دست داده و بازار کار هم کم شده ؛تصمیم گرفتن مقطع ارشد و دکتری رو هم به همون مسیر هدایت کنند؛ قبل از ورود به دانشگاه تبلیغات بسیار زیادی میشه و از امکانات و رفاه دانشجو میگن اما وقتی وارد دانشگاه میشی کلا همه چیز عوض میشه ؛ و دانشجویان عزیز می شوند بدهکاران عزیز؛ متاسفانه برخورد برخي کارکنان هم بسیار ضعیفه و دانشجویان به شکل افراد بدهکار و نا امید و ناراضی دانشگاه رو ترک میکنن؛ امیدوارم روزی همه از تحصیل و کسب علم لذت ببریم.
نقل قول کردن
#2 صمد شاکرمی 1394-11-13 23:04
سلام و خسته نباشید خدمت استاد بی نضیر حوزه ی زیست دکتر دوستی
نقل قول کردن
#3 امیر شیخی بهاروند 1394-11-14 07:10
خواهشمندیم از وزارت علوم جلوی دانشگاه ازاد رو بگیرن تا بفهمند همه چیز پول نیست
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1394-11-14 08:31
تحصیل دردانشگاه آزاد فقط اتلاف وقت وصرف پول است وهیچ ارزش علمی ندارد
نقل قول کردن
#5 دانشجو 1394-11-15 10:08
به نقل از صمد شاکرمی:
سلام و خسته نباشید خدمت استاد بی نضیر حوزه ی زیست دکتر دوستی

بی نظیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا