یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دهه‌ی فجر امسال 3 مراسم جنگ شادی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
فريد رحمتيبه گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "فرید رحمتی" با اعلام این خبر گفت: همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ایجاد شور و نشاط بین همشهریان 3 گروه نمایشی امسال به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازند.
وی افزود: گروه نمایشی "شوگار" به سرپرستی "افشین چگنی" و با حضور "داریوش نظری" خواننده لرستانی، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در میدان ٢٢ بهمن، هر روز در ٤ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازد.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سالن سرپوشیده‌ی مجموعه‌ی ورزشی تختی نیز در ایام دهه انقلاب هر شب از ساعت ٢٠ تا ٢٣ میزبان موسسه‌ی فرهنگی هنری "کلیک" به سرپرستی و کارگردانی "علی امرایی" است که هنرمندانی همچون فیروز رضایی(خواننده)، غلامحسین نوایی، سید نوری موسوی و گروه نمایشی "سی‌قاف" و همچنین گروه‌های آیینی بندری و گروه کودک را در اجرای برنامه همراهی می‌کنند.
 وی اظهار داشت: همچنین گروه نمایشی "سی‌قاف" به سرپرستی سید نوری موسوی با اجرای موسیقی فضل‌الله صفاری نیز در سالن سینما استقلال خرم‌آباد به رو صحنه می‌رود که اجراهای این گروه نیز هر روز در ٤ نوبت خواهد بود.
وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه‌ی بلیط به محل برگزاری جنگ‌ها مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 دريکوند 1394-11-13 15:19
و همچنان جنوب خرم آباد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى جايى ندارد...
نقل قول کردن
#2 غزال حسینی 1394-11-14 10:02
باسلام وخسته نباشید این بار خواهشمندم در بین گروه های نمایشی دهه فجرهنرمندی را نفر اول انتخاب کنید که خودش معروف نباشد اونی که معروف است نیاز ندارد که دوباره معروف و اول شود پس سعی کنید هنرمندی را هنرمند است ولی هیچ وقت نفر اول نمی شود انتخاب کنید بالاخره او نیز باید انگیزه ادامه داشتن داشته باشد او نیز به وبه خود سهم بزرگی در اجرای نمایش دارد حالا هر چند کمرنگ باشد . با تشکر
نقل قول کردن
#3 میر 1394-11-14 12:52
اونجا پایین شهره :oops: :oops: :oops:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا