یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حاشیه سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا، مراسم شب ایرانی با هنرنمایی سرنانواز جوان لرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی، شامگاه جمعه 2 بهمن‌ماه " محسن کیهان‌نژاد" سرنانواز جوان اهل شهرستان دورود استان لرستان با پوشش سنتی لری و ساز اصیل لري در حضور فعالان صنعت گردشگری ایران و اسپانیا در هتل "اینتر کانتینال" مادرید هنرنمایی کرد.
در این مراسم "محمدحسن فدایی‌فرد" سفیر ایران در اسپانیا، "مرتضی حاجی" رییس هیأت‌مدیره کانون اتومبیلرانی و جهانگردی‌، علی‌رضا اسلامی رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا، "لئوپلد" و "استاسپا" سفرای سابق اسپانیا در ایران‌، "خولیان والورده‌" وزیر سابق گردشگری و رییس منطقه‌ی خاورمیانه اسپانیا و مدیران گروه نتورک گردشگری اسکال اینترناسینوال حضور داشتند.
در این دوره از نمایشگاه فیتور که غرفه ایران در فضایی بیش از 300 متر مربع بر پا شده است، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران برای دوازدهمین دوره، به عنوان مجری و نماینده کشورمان حضور دارد و آیین شب ایرانی با حضور تورگردانان اسپانیایی، خطوط هواپیمایی و هتل‌ها، نمایندگان و مدعوین وزارت گردشگری این کشور و همچنین اجرای موسیقی سنتی، برپایی کارگاه تولید صنایع‌دستی ایرانی و معرفی و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌هایی است که با هدف شناساندن فرهنگ، هنر و جلوه‌های بی‌بدیل گردشگری کشورمان به بازدیدکنندگان بین‌المللی در این نمایشگاه اجرا می‌شود.
سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا به مدت 5 روز و از 30 دی‌ماه 1394 در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

محسن کیهان نژاد  سرنا نواز  جوان لرستانی با پوشش سنتی لری و ساز اصیل لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-11-04 00:40
کاش در این نمایشگاه بین المللی، مهم ترین جاذبه های باستانی و گردشگری و صنایع دستی لرستان با خوبی معرفی شده باشند. باید از چنین فرصت هایی حداکثر استفاده ممکن صورت پذیرد. لرستان تشنه ی توسعه است. از توسعه اقتصادی و فرهنگی گرفته تا توسعه گردشگری و همه اینها به هم مرتبط هستند یا بهتر بگوییم لازم و ملزومند.
نقل قول کردن
#2 سامان 1394-11-04 01:06
آفرین بر ایشان و آرزوی موفقیت برایشان
نقل قول کردن
#3 اسکینی 1394-11-04 07:35
خیلیهم عالیه لرستان دارای فرهنگ غنی و ناشناخته است هرچه در جهت معرفی فرهنگ و تاریخ و اثار تاریخی و طبیعی این استان تلاش بشه بازم ظرفیت داره
نقل قول کردن
#4 لرستانیها 1394-11-05 09:15
درود بر محسن کیهان نژاد سرنا نواز جوان لرستان
فیلم کامل اجراشون در کانال لرستانیها قرار دادم
دوستان و علاقه مندان موسیقی لرستان می تونید از کانال لرستانیها دانلود کنید

کانال بزرگ لرستانیها
https://telegram.me/lorestanihaofficial
نقل قول کردن
#5 بهلولي 1394-12-08 23:03
با آرزوي بهترينها براي اين جوان آينده دار و محجوب لرستان سفيري از سرزمين مفرغ و بلوط و از ديار اشترانكوه سربلند وپيروز باشي
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا