یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نویسنده و کارگردان فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست" در خصوص اکران خیریه فیلم گفت‌: با همکاری حوزه هنری لرستان و کمپین اکران خیریه فيلم مستند زندگي نابغه لرستاني/ گونگادین چراغ اول تالار ماه شدپایان کارتن‌خوابی خرم‌آباد‌، فیلم اين فيلم مستند روز پنج‌شنبه یکم بهمن‌ماه 1394 در تالار تازه تاسیس حوزه هنری لرستان اکران خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "سيد غلامرضا نعمت‌پور" افزود: کلیه عواید حاصل از فروش فیلم به نفع نیازمندان و تهی‌دستان جمع‌آوری می‌گردد‌. وی بيان داشت: وقتی من شاهد تلاش‌های جمعی از مردم و هنرمندان در خصوص همیاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه هستم، بر خود واجب می‌دانم که از هر طریقی بتوانم در این کار خیر سهیم باشم و اکران فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست با توجه به استقبال هم‌استاني‌ها تنها کاری است که از دستم بر می‌آید‌.
وی با بيان اين كه اشتیاق و درخواست جمعی از دوستان و همشهریانم برای دیدن این فیلم مستند و خبرهایی در خصوص دیوارها و ایستگاه مهربانی در شهر خرم‌آباد مرا بر آن داشت که با اکران خیریه فیلم همگام با سایر مردم نوع‌دوست در امر خیر کمک به تهی‌دستان شهرم همگام شوم، افزود: امیدوارم مردم فرهنگ‌دوست و خیّر استان‌مان با حضور گرم و استقبال خود در این کار خیر فرهنگی‌، گامی هر چند کوچک در رفع محرومیت گروهی از خانواده‌های بی‌بضاعت خرم‌آباد بردارند.
برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر و برنده جشنواره سیاتل آمریکا به خاطر ساخت مستند "براي گونگادين بهشت نيست" با اشاره به این که فرهنگ‌سازی جهت نشان دادن عطوفت و مهربانی به هم‌نوعان و جذب مشارکت مردمی در امور خیر‌، بهترین راه استحکام روابط اجتماعی است، افزود‌: امیدوارم هنرمندان با توجه به ظرفیت و توانایی‌های خوبی که خداوند در وجودشان به ودیعه گذاشته، در این‌گونه امور پیشرو و پرچم‌دار باشند‌.
 



رضا جایدری

دیدگاه‌ها  

#1 بهروز 1394-10-19 17:07
درود بر طینت پاک هنرمندان مردمی و دردآشنای دیار مفرغ و بلوط
نقل قول کردن
#2 احمدی 1394-10-19 18:09
با سلام امیدوارم موفق و مويد باشد بیشتر مردم نمی دانند علی میر دریکوند کیست و این راهی است برای نشان دادن مفاخر استان به هم استانی های عزیز. اگر همچین کسی در سایر استانها زندگی میکرد الا تمام کشور میشناختنش
خسته نباشید
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1394-10-19 20:12
خدا بهت کمک کنه برادر گرامی....
نقل قول کردن
#4 محمدرضا نعمت پور 1394-10-20 13:53
امیدوارم خداوند منان همیشه راهت را روشن و هموار کند تا همیشه با کارهای زیبایت سهمی در لبخند نشاندن بر لبهای هموطن های نیازمندمان داشته باشی.
نقل قول کردن
#5 رسول 1394-10-20 19:42
زنده باشید.درود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا