یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از انتخاب و معرفی اعضای جدید هیات امنای انجمن موسیقی ماشاء‌الله امان‌الهي بهاروند معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانلرستان خبر داد‌.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند" با اشاره به اتمام دوره‌ی 2 ساله‌ی هیات امنای قبلی انجمن موسیقی‌، گفت‌: با اعلام عمومی که در بین هنرمندان موسیقی استان صورت گرفت‌، 8 نفر جهت عضویت در انجمن اعلام آمادگی کردند که مدارک آن‌ها برای انجمن موسیقی ایران ارسال شد‌.
وی افزود‌: انجمن موسیقی کشور پس از بررسی مدارک کاندیداها‌ شامل فرشاد سیفی‌، امین عباسیان‌، ذبیح‌الله کردعلیوند و فاطمه بهاروند را به عنوان ترکیب جدید هیات امنای انجمن موسیقی استان انتخاب و احکام آن‌ها را صادر نمود‌.
بهاروند با اشاره به اين كه به توجه به آیین‌نامه‌ی اجرایی اساسنامه‌ی انجمن موسیقی ایران‌، روسای شعب انجمن در استان‌ها‌، نباید کارمند رسمی بوده و یا آموزشگاه آزاد موسیقی و شرکت نشر موسیقی داشته باشند، تصریح کرد‌: با توجه به این نکته‌، اعضای جدید هیات امناء در اولین جلسه، فرشاد سیفی را منوط به واگذاری آموزشگاه آزاد موسیقی خود به فرد دیگر‌، به عنوان رییس و امین عباسیان را به عنوان مسئول امور مالی انجمن انتخاب نمودند‌.
قابل ذكر است ظرف 2 سال گذشته "امين عباسيان" رئيس انجمن موسيقي لرستان بوده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حوزه هنری 1394-10-20 07:55
فرشاد سیفی همکار رسمی ما در حوزه هنری میباشد لذا فکر میکنم که ایشون هم از لحاظ قانونی ممنوعیت داشته باشد.
نقل قول کردن
#2 اسی 1394-10-28 12:50
درج نظرات شخصی در مورد افراد در پایگاه های خبری صحیح نیست.
ضمنا منظور از کارمند رسمی، مستخدمان دولت می باشد که حوزه هنری دولتی نیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا