یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارگردان لرستانی گروه نمایشی "تئاتر نو" از اجرای عمومی نمایش "سپيده كه مي‌زند كسى منتظر است" در تهران خبر داد.
گروه نمایشی تئاتر نو  با هنرمندان لرستانی در تهران به صحنه می‌رود"فرزان دلفانی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته با اعلام این خبر افزود: در حال آماده کردن این نمایش براى اجراى عمومى در تهران و حضور در نوزدهمين جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاه‌های کشور هستیم.
وی با اعلام اینکه این نمایش 3 داستان موازى دارد افزود: داستان این نمایش با محوريت تنهايى و مشكلات اجتماعى خانواده‌ها كه امروزه دست به گريبان آن‌ها می‌باشد به روى صحنه خواهد رفت.
کارگردان لرستانی گروه نمایشی "تئاتر نو" با اعلام اینکه عوامل نمايش اکثراً از دانش‌آموختگان رشته‌های هنرى و لرستانی هستند افزود: نویسندگی نمایش به عهده "امیر دلفان" کارشناس ارشد تئاتر است و بازیگرانی چون حميد شریف‌زاده، روشنك خسروى، خشايار قايدرحمتى، مريم طاهرى، سامان قهرمانى‌نژاد، امير دلفانى و شادى اميرى در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.
این کارشناس سینما اظهار داشت: مشاور کارگردانی و طراح صحنه و لباس به عهده "امير دلفانى" و "نسيم كشن‌فلاح" دستيار كارگردان این نمایش است.
دلفانی افزود: موسیقی این نمایش توسط شاهين اسماعيلى هنرمند باسابقه و پیشکسوت موسیقی لرستان تهیه شده است.
وی بیان داشت: مهشيد نورى (منشى صحنه)، زهره قنبرى (گريم)، امين ياوريان (گرافيك)، على موسوى (اجراى صحنه)، رضا طرهانى نژاد (نريتور)، شهرام خطى (عكس و تصوير) در این گروه نمایشی فعالیت دارند و محمد زرينى، پارسا يوسف‌مروتى، حميد يعقوبى ساير عوامل گروه هستند.
کارگردان لرستانی گروه نمایشی "تئاتر نو" در پایان اعلام کرد: زمان و مكان دقیق نمایش هنوز مشخص نشده و اطلاعات لازم در این خصوص متعاقباً اعلام مي‌شود.
قابل ذکر است گروه نمایشی "تئاتر نو" به صورت آزاد بیش از 15 سال سابقه فعالیت در لرستان و کشور دارد که تا حدود 4 سال پیش با نام گروه "آرياگران صحنه" فعالیت می‌کرد و تا کنون نمایش‌های چون "باد شيشه را می‌لرزاند"، "سگ‌ها و آدم‌ها"، "پلاك"، "اژدر"، "پفک‌ نمکی"و چندين نمايش خيابانى ديگر را روی صحنه برده که حاصل آن کسب جوایز و حضور در جشنواره‌های سراسری از جمله جشنواره ماه، فجر استانی، فجر منطقه‌ای، مقاومت، بسيج، دانشگاهيان و... بوده است.
گروه نمایشیتئاتر نو با هنرمندان لرستانی در تهران به صحنه می‌رود
عبدالرضا  قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 مجهول الحال 1394-10-15 00:04
ایشالا موفق باشن از سمت چپ آقای دوم اسمشونو نمی دونم ولی هم بازی آقای استخری در فاصله ها بودن.موفق باشید
نقل قول کردن
#2 همفکر 1394-10-15 00:10
خسته نباشی اقا فرزان هنرمند عزیز
نقل قول کردن
#3 مهدى 1394-10-19 00:04
با آرزوى موفقيت براى گروه فوق
من كارهاى زياد و قابل توجهى از اين گروه ديدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا