یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه هم‌نوازی کمانچه توسط بزرگان کمانچه لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، هم‌نوازی کمانچه توسط بزرگان کمانچه لرستان به مدت دو شب، يك‌شنبه و دوشنبه 27 و 28 دی‌ماه در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
در این کنسرت اساتید موسیقی لرستان علی‌اکبر شکارچی، فرج علی‌پور، محمد باجلاوند، فرشاد سیفی، حامد فیضیان با کمانچه و شهاب خاکسار با تنبک هنرنمایی خواهند کرد.
بلیت‌های این كنسرت به علاقه‌مندان در 2 مركز به نشانی «دفتر انجمن موسیقی» واقع در میدان 22 بهمن (کیو) ارشاد اسلامی‌ و فروشگاه نوای زاگرس لرستان واقع در ضلع شرقی چهارراه فرهنگ عرضه خواهد شد.
این کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد و همكاري انجمن موسیقی لرستان برگزار می‌گردد.

بزرگان کمانچه لرستان هم‌نوازی می‌کنند

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-10-14 11:25
این همه کنسرت لرى در ایران اجرا میشه چرا سی دی هاشون گیر نمیاد ؟ ناصر رزازی تا ميخونه فرداش پره اینترنت میشه دانلودش کرد .
نقل قول کردن
#2 فرزان دلفانى 1394-10-14 11:38
اتفاق بسيار خوبيست اميدوارم اين گونه برنامه ها با حضور اساتيد بزرگ كشور تداوم داشته باشد.
نقل قول کردن
#3 اسی 1394-10-14 18:35
واقعا که بزرگان کمانچه نوازی و به عبارت دیگر بزرگان موسیقی لری دور هم جمع شدن. شنیده شده که بلیط این اجرا تماما پیش فروش شده
نقل قول کردن
#4 چگنی 1394-10-14 18:52
سلام .بزرگان موسیقی(کمانچه) استاد شکارچی چه مرد بزرگ و مهربانیست استاد علیپور که انصافا این دو بزرگ برای موسیقی لرستان از جان مایه گذاشتن و استادانی مانند سیف. فیصیان هم زحمات زیادی متحمل شذه اند باید قدر این هنر‌مندان را دانست. چرا که وقتی سایر علوم در موردی چیزی برای گفتن ندارند این موسیقیست که به میدان می اید و راهگشا میگردد. هنرمندان بسیار ارزشمندن قدرشان را بدانیم.
نقل قول کردن
#5 امید 1394-10-16 14:39
امیدوارم به صورت تصویری ضبط بشه که شاید ما هم بهره مند بشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا