یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حاشیه برگزاري سیزدهمین همایش بین‌المللی آموزش زبان و ادبیات انگلیسی که به مدت 3 روز از 26 تا 28 آبان‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع دستی استان لرستان جهت بازدید و خرید بر پا گردیده است.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، در این نمایشگاه که در محل سالن شهید شهریاری دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان توسط معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان برقرار گردیده، 8 غرفه از شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الشتر و نورآباد در رشته‌های حکاکی سنگ، البسه محلی، ماشته‌بافی، قلم‌زنی، ورشو‌سازی، نقاشی روی شیشه، کاشی معرق و تراش سنگ‌های نیمه قیمتی و قیمتی با حضور 10 هنرمند از صبح سه‌شنبه افتتاح شده است ذكر شده با تخفیف ویژه به کلیه خريداران صورت مي‌گيرد.
قابل ذكر است در اين همايش براي ارائه بيش از 300 مقاله پذيرفته شده، ارائه مي‌شود. پروفسور پیتر میکان از دانشگاه استرالیا، دکتر فرهادی از دانشگاه ترکیه، دکتر ایشی هارا و دکترسوزوکی از دانشگاه توکیو ژاپن، دکتر زهره اسلامی از دانشگاه تگزاس آمریکا، دکتر کریستین کمب از دانشگاه امارات و پروفسور ریچارد از دانشگاه سیدنی استرالیا سخنرانان ویژه کنفرانس هستند.

در مجموع از 15 کشور شامل استرالیا، ایرلند، ژاپن، آمریکا، سنگاپور، مالزی، ترکیه، هندوستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی، روسیه، نیجریه، کره جنوبی و الجزایر به عنوان سخنران در این کنفرانس بین‌المللی شرکت می‌کنند.

 برپايي نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی خرم‌آباد، بروجرد، الشتر و نورآباد

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1394-08-27 16:05
بسیار کار خوبیست اینگونه فرهنگ سازیها باعث میشه اسم شهر و استانمان بلند اوازه گردد...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا