یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"گودرز كريمي‌فر" مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حکمی سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه کاکاوند از توابع دلفان را منصوب کرد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش منطقه کاکاوند با حضور بخشدار و جمعی از مدیران منطقه و تعدادی از فرهنگیان در محل بخشداری کاکاوند برگزار شد‌ و طي آن معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جایگاه خطیر آموزش و پرورش گفت‌: آمدن و رفتن در آموزش و پرورش امری عادی است و آن‌چه مهم است تلاش برای ارتقای تعلیم و تربیت کشور و اعتلای دانش‌آموزان این مرز و بوم است‌.
"فرید بهرامی" در ادامه به سیاست‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت‌: سیاست‌های پنج گانه مقام عالی وزارت که برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام است و برنامه‌محوری‌، پژوهش‌مداری و اخلاق‌گرایی راهبرد و اولویت اصلی حرکت مدیران در این وزارت‌خانه عظیم و پهن پیکر است‌.
در پايان اين مراسم "داریوش الفتی" به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه کاکاوندمنصوب و از زحمات 4 ساله "محمدعلي كريمي" مدير پيشين اين منطقه قدرداني شد.
الفتی دانش‌‌آموخته رشته علوم تربیتی است و 27 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد. وي ظرف در این مدت سوابقی همچون متصدی نمایندگی آموزش و پرورش منطقه کاکاوند‌، مدیر و معاون مراکز آموزشی‌، سرپرست مركز شبانه‌روزی و مربی تربیتی مدارس ایفای وظیفه کرده است. (خبر: علي قرباني)
انتصاب معاون مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی جهاددانشگاهی لرستان- شعبه خرم‌آباد
طی حكمي از سوی "سید علی‌نادر دهقانی‌الوار" رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان، "علی داودی" به عنوان معاون مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان- شعبه خرم‌آباد منصوب شد.

معرفي اعضای هیات نظارت بر انتخابات بروجرد

اعضای هیات نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد تعیین شدند.

لهراسب چهارمحالی به عنوان مسئول نظارت برانتخابات و محمدرضا بوالحسنی و عباس افسری نيز اعضای اصلي هیات نظارت بر انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در بروجرد هستند.

معرفي اعضای هیات نظارت بر انتخابات بروجرد  

انتصاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات پلدختر

روز گذشته "محمد‌عالی فضلی‌نژاد" به عنوان مسوول نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پلدختر منصوب شد.

همچنين حجت‌الاسلام "حسین‌علی عالی‌پور" و "وحید رشیدی" نيز به عنوان اعضای اصلی نظارت بر انتخابات اين شهرستان منصوب شدند‌.

معرفي اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات كوهدشت

 اعضای اصلی هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهدشت مشخص شدند.

"یونس قبادی" مسئول ستاد انتخابات كوهدشت و "حسن نصرتی" و "فریدون سوری" نيز اعضای اصلی هیأت نظارت بر انتخابات اين شهرستان خواهند بود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا