یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه‌ی هفته گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات كشور 33 نشریه مجوز فعالیت گرفتند.

به گزارش يافته، در این جلسه، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات بررسی شد و 33 نشریه مجوز انتشار گرفتند. در این بین، صدور مجوز برای یک هفته‌نامه، 5 دوهفته‌نامه، 12 ماه‌نامه، یک دوماه‌نامه، 11 فصلنامه و 3 دوفصل‌نامه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت كه از اين تعداد 3 نشريه سهم لرستاني‌ها بود.

ماه‌نامه‌ی «قهرمانان میهن» به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «حجت‌الله بهمنی» مدير لرستاني روابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران يكي از اين نشريات است. بهمني اصالتاً بروجردي است و سال‌هاست در عرصه‌ي اجرايي فوتبال، با فدراسيون همكاري دارد.

ماه‌نامه‌ی «چهره روز» به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «علی صارمیان» از روزنامه‌نگاران خوش‌قلم خرم‌آبادي ساكن پايتخت نيز مجوز انتشار گرفت.

همچنين فصل‌نامه‌ی «علوم ورزش» به صاحب امتیازی «دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج» و مدیرمسوولی «عیدی  علی‌جانی» از ديگر نشرياتي بود كه در اين جلسه با انتشار آن موافقت شد. دكتر علي‌جاني نيز اهل الشتر لرستان و مدرس تربيت‌بدني دانشگاه شهيدچمران اهواز بوده است. وي نايب‌رييسي فدراسيون دووميداني كشورمان و عضويت در كنفدراسيون دووميداني آسيا را در كارنامه دارد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا