یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری و فراخوان پرسش مهر 15 روز پنج‌شنبه با حضور "فاطمه گودرزي" هنرپيشه سينما و تلويزيون كشورمان در سالن همايش‌هاي مركز علامه طباطبايي خرم‌آباد برگزار شد.
اختتاميه جشنواره فرهنگي آموزش و پرورش لرستان با حضور هنرمند مطرح كشور + عكسبه گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در  اين مراسم گفت‌: هنر امید و نشاط و دوست داشتن زندگی را به انسان می‌فهماند و زندگی با معنا را به او نشان می‌دهد.
"گودرز کریمی‌فر" هنر را وسیله‌ای کارآمد و موثر در جهت ترویج و تبلیغ اندیشه‌ها برشمرد و گفت : دانش‌آموزان لرستانی 32 رتبه کشوری را در سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری کسب کرده‌اند.
وی با اشاره به شرکت 150 هزار دانش‌آموز لرستانی در مراحل چهارگانه مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر 15 خاطر‌نشان کرد‌: هنر می‌تواند نقش بسیار زیادی در زنده نگه داشتن و باروری ابعاد مختلف شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد و تاثیری ژرف و ماندگار در آن ها بگذارد.
مدير كل آموزش و پرورش لرستان کشف و پرورش استعدادها را مهم‌ترین سیاست راهبردی در مسابقات فرهنگی و هنری برشمرد و گفت‌: ما در آموزش و پرورش به دنبال تقویت بایسته ها و تربیت شایستگان هستیم‌.
قابل ذكر است فاطمه گودرزی هنرمند برجسته لرستانی‌الاصل سينما و تلويزيون كشورمان با حضور در این مراسم‌، تلاش‌، پشتکار و پیشرفت علمی را لازمه کار هنری برشمرد و گفت‌: دانش‌آموزان باید تلاش کنند تا با آمادگی علمی و عملی و انگیزه بالا وارد عرصه هنر شوند‌.

در اين همايش که با هنرنمايي گروه‌هاي موسيقي دانش‌آموزي دختران و پسران همراه بود از "سيد نواب حجازي" براي کسب رتبه اول کشوري در رشته پوستر، "غلام‌علي ابو‌الفتحي" براي کسب رتبه دوم کشوري در رشته مقاله پژوهشي، "حسن نعمتي" براي کسب رتبه سوم کشوري در رشته نقاشي و گروه سرود همگاني مدرسه شاهد بروجرد براي کسب رتبه دوم کشوري در بخش فرهنگيان تجليل شد.

همچنين از "علي فقيهي" براي کسب رتبه اول کشور در رشته کاريکاتور، "يکتا نوري" براي کسب رتبه اول کشوري در رشته شعر، "فاطمه عطايي" براي کسب رتبه اول کشوري در رشته مقاله پژوهشي، "رضا جعفري" براي کسب رتبه سوم کشوري در رشته نقاشي تجليل شد.

همچنين از "محمدعلي هيبندي" براي کسب رتبه سوم کشوري در رشته وبلاگ‌نويسي، "نگين قاسمي" براي کسب رتبه اول کشوري در رشته قلم‌زني، "زهرا درخشان" براي کسب رتبه اول در رشته گليم‌بافي، "علي گواهي" براي کسب رتبه اول کشوري در رشته ساخت بازي‌هاي رايانه‌اي، "اميرحسين اشرفي" از اليگودرز در رشته نوازنده تار، "آرين ماهرخ" براي کسب رتبه اول کشور در رشته ساخت بازي‌هاي رايانه‌اي، "زهرا فاضلي"، "مهشيد فياض" و "اميرحسين شرفي" تجليل شد.

 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا