یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از 1 تا 7 مهرماه امسال، با حضور ناشران برجسته‌ی استانی و کشوری، در محل نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "ماشاالله امان‌الهي‌بهاروند" عنوان کرد: ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان که ریاست آن بر عهده استاندار لرستان است با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری لرستان اولین جلسه برای برپایی این نمایشگاه را برگزار کرد که در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری مطلوب نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی بر مشارکت همه دستگاه‌های استان در این نمایشگاه تاکید شد.
بهاروند اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی تلاش شده است از ناشرین برجسته استانی و کشوری برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آید.
وی افزود: دانشگاه‌های استان لیست تعدادی از ناشرین را اعلام کرده تا از ناشرینی که سال گذشته جای آن‌ها در نمایشگاه کتاب استان خالی بود برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت به عمل آید.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تخفیف ۴۰ درصدی خرید کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۲۰ درصد از طریق خرید بن‌کارت‌های الکترونیکی به عموم مردم تخفیف داده خواهد شد و ناشرین حاضر در نمایشگاه نیز بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به مردم تخفیف خواهند داد.
بهاروند به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود در این نمایشگاه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های استان با حمایت فرمانداران هر شهرستان به صورت روزانه از این نمایشگاه دیدن کنند.
وی با اشاره به این که تعداد ناشرین حاضر در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان از ناشرین نمایشگاه کتاب سال گذشته بیش‌تر خواهند بود یادآور شد: از دانشگاه‌های استان خواسته شده است میزان خرید خود از این نمایشگاه را اعلام کرده تا بن‌کارت‌های الکترونیکی برای آن‌ها تهیه شود.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا