یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علی محمد یاراحمدی  سرپرست آموزش و پرورش دورودمدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی "علی‌محمد یاراحمدی" را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش دورود منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، یاراحمدی دانش‌آموخته دکترای جغرافیای طبیعی است و 24 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد. در کارنامه کاری وی سوابقی همچون دبیری، مدیری و تدریس در مراکز دانشگاه دیده می‌شود.
وی همچنین از پژوهشگران فرهنگی است و علاوه بر نگارش 8 مقاله علمی، پژوهشی ویراستار علمی چندین کتاب هم بوده است.
یاراحمدی جانشین "حجت‌الله نیکو‌" سرپرست قبلی آموزش و پرورش دورود شد.
 فرماندار شهرستان دورود در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش‌وپرورش دورود گفت: دولت در شروع کار خود با دو چالش جدی کاهش قیمت نفت و آشفتگی بازار و تورم روبرو بود که در این دو سال تلاش شد تا اثرات منفی این چالش‌ها به حداقل برسد و خوشبختانه توفیق بسیار خوبی در این زمینه‌ها حاصل شد.
ماشاالله نعمتی خاطرنشان کرد: این مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی بی‌نتیجه نماند و دولت موفق شد تا تورم را کنترل کند و اقتصاد را سروسامان دهد.
وی در ادامه به جایگاه حساس و مهم آموزش ‌و پرورش اشاره کرد و گفت: رشد و پیشرفت جامعه مرهون تلاش و کوشش معلمان است و همه جامعه به‌نوعی مدیون این قشر تأثیرگذار هستند.
مشاور عالی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم در سخنانی با تشریح سیاست‌های پنج‌گانه مقام عالی وزارت گفت: مهم‌ترین سیاست راهبردی آموزش و پرورش بحث ساماندهی بهینه نیروی انسانی است.
نادر ساکی افزود: با ساماندهی نیروی انسانی می‌توان از تحمیل بار مالی مضاعف به دولت جلوگیری کرد.
وي در ادامه به سیاست ارتقا کیفیت و بهره‌وری مدیریت آموزشگاهی اشاره کرد و گفت: مدیریت کارآمد و توانمند می‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌ها را به بهترین صورت اجرایی کند.
ساکی در ادامه به سیاست توسعه مشارکت همه‌جانبه، بودجه‌ریزی عملیاتی و تمرکززدایی در آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: وزیر آموزش و پرورش به عنوان چهره‌ای علمی و کارشناس تلاش می‌کند تا آموزش و پرورش را در ریل اصلی خدمت مدیریت کند.
گفتنی است که این مراسم با حضور فرماندار اعضای شورای اسلامی شهرستان، مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی و جمعی از فرهنگیان در سالن جلسات آموزش و پرورش دورود برگزار شد.

آغاز کنفرانس علمی آموزش فیزیک ایران در خرم‌آباد

شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک ایران از دوشنبه ٩شهریور ماه ساعت ١٠ صبح در سالن شهید شهریاری دانشگاه لرستان در خرم‌‌آباد و با قرائت پیام استاندار لرستان به عنوان ریاست کنفرانس آغاز به کار خواهد کرد .
در این کنفرانس اساتید برجسته فیزیک ایران .معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.
در این کنفرانس بیش از ٧٠٠ نفر از اساتید دانشگاه و دبیران فیزیک سی استان کشور حضور خواهند داشت.
کنفرانس در مدت ٣ روز از هشتم تا یازدهم شهریور برگزار می‌شود و در این مدت ۴۴ مقاله ارائه خواهد شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا