یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار از راه‎اندازی مرکز لرستان‎شناسی در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه‌ی اتاق فکر فرهنگی استان، افزود: لرستان افراد بزرگ فرهنگی بسیاری دارد که باید هویت آنها را برای همگان معرفی و خدمات آنها را منعکس کنیم.
وی اظهار کرد: با ایجاد مرکز لرستان‎شناسی می‎توانیم بسترهای توسعه لرستان را بیشتر مورد شناسایی قرار داده و در جهت معرفی آنها قدم‎های ویژه‎ای برداشته شود.
استاندار تصریح کرد: در انتخاب افراد عضو این مرکز که اعضای آن از بزرگان و اساتید بزرگ لرستانی و بدون رویکرد سیاسی بوده سعی شده از همه شهرستان‎های استفاده شود.
بازوند در پایان گفت: پس از انتخاب اعضای هیات امناء هیئت مدیره و مدیرعامل هم انتخاب می‎شوند و مراحل قانونی آن هم در اداره‌ی ثبت شرکت‎ها انجام می‎شود و تنها شخصیت حقوقی در این مرکز استاندار خواهد بود.
 
راه‌اندازی مرکز لرستان‌شناسی بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان است
استاندار لرستان گفت: راه‌اندازی مرکز لرستان‌شناسی بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان لرستان است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند آذرماه سال گذشته موضوع تاسیس مرکز لرستان‌شناسی را به عنوان یک پیشنهاد به اعضای اتاق فکر فرهنگی استان مطرح کرد و گفت: لرستان بزرگان زیادی دارد که بایستی آن‌ها را شناسایی و به تمام کشور و حتی دنیا معرفی کرد.
بازوند افزود: استان لرستان دارای تمدن، هویت و امتیازات بزرگی است که با راه‌اندازی مرکز لرستان‌شناسی می‌توان آنها را به همگان معرفی کرد و این مرکز همچنین می‌تواند لرستان را به خوبی به سایر نقاط دنیا معرفی کند.
وی ضمن اشاره به جاذبه‌های گردشگری فراوان لرستان و قدمت بالای این استان تصریح کرد: لرستان استان ثروتمندی بوده و جزء ثروتمندترین استان‌های کشور محسوب می‌شود ولی تا کنون نتوانسته‌ایم از داشته‌های‌مان استفاده کنیم.
استاندار لرستان عدم استفاده درست از سرمایه‌های موجود در لرستان را موجب قضاوت‌های متفاوت آیندگان دانست و اظهار داشت: چطور می‌شود استانی با این همه سرمایه و ثروت جزو بیکارترین استان‌های کشور باشد، به طور قطع تاریخ در اینباره قضاوت خوبی نخواهد کرد.
وی مرکز لرستان‌شناسی را ظرفیت مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌های استان لرستان دانست و عنوان کرد: در کرمان نیز چنین مرکزی تشکیل شده و مرکزی رسمی است که اعتبار دولتی نیز به آن تعلق می‌گیرد.
 
راه‌اندازی مرکز لرستان‌شناسی بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان است
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا