یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یگان حفاظت محیط زیست سلسله 4 متخلف شکار و صید که از استان‌های هم‌جوار به قصد شکار گراز به شکار بی‌رحمانه 4 گراز با سگ‌های شکاری در سلسله + عكسلرستان آمده بودند به همراه 4 اسلحه شکاری و 3 قلاده سگ شکاری را دستگیر کرد.
به گزارش یافته، رییس اداره حفاظت محیط زیست سلسله ضمن اعلام اين خبر گفت: این شکارچیان بی‌رحم که از استان‌های هم‌جوار به منطقه مرشدآباد آمده بودند به کمک سگ‌های شکاری اقدام به شکار 4 رأس گراز وحشی نمودند، توسط محیط بانان دستگیر و از آن‎ها 4 قبضه اسلحه شکاری و دیگر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.
طاهر فتح‌الهی در ادامه ابراز داشت: متاسفانه شکار گراز که برای تمامی مسلمانان حرام است چند سالی است که توسط شماری متخلف از استان‌های هم‌جوار لرستان صورت می‌گیرد.
وي گفت: گراز که نقش تعیین کننده‌ای برای طبیعت به‌خصوص حرم غذایی پلنگ به شمار می‌آید و شکار آن باعث می‌گردد که پلنگ شکار خود را از دست داده و به دام دامداران پناه آورد و موجب خطر برای خود و انسان‌ها گردد.
فتح‌الهي افزود: همچنین نقش گراز در احیاء درختان و تقویت نمودن خاک را که به‌وسیله پوزه قدرتمندش انجام می‌دهد را نمی‌توان نادیده گرفت آری پروردگار مهربان هیچ موجود زنده‌ای را بیهوده نیافریده و تمامی موجودات دارای نقش سازنده‌ای در این عالم می‌باشد.

شکار بی‌رحمانه 4 گراز با سگ‌های شکاری

شکار بی‌رحمانه 4 گراز با سگ‌های شکاری

شکار بی‌رحمانه 4 گراز با سگ‌های شکاری

منبع: روابط عمومي محيط زيست لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 اصغر 1395-11-18 22:42
خیلی بی رحمن اینا آیاانسان هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا