یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وقوع حادثه‌اي عجيب: درگيري تن به تن با گرگ درنده در كاكارضا + جزيياتیک قلاده گرگ در منطقه کاکارضا واقع در نزدیکی شهرستان بیران‌شهر به یک جوان 27 ساله حمله نمود و وی را مجروح و روانه بیمارستان کرد.
این جوان که امیر عالیخانی‌چگني نام دارد، در اين باره به خبرنگار پايگاه خبري يافته گفت: يك‌شنبه به اتفاق اعضاي خانواده به جشن عروسي در منطقه جولاكمر (گل زرد) بيران‌شهر رفتيم و پس از صرف نهار، هنگام بازگشت تصميم گرفتيم كه ساعتي كنار رودخانه كاكارضا بنشينيم و از طبيعت زيباي اين منطقه لذت ببريم.
وي در ادامه اظهار داشت: 9 نفر بودیم که حدود ساعت 4 بعدازظهر كنار رودخانه كاكارضا مشغول تفریح و قدم زدن شدیم و در كنار من 2 برادر همسرم كه 7 و 11 سال سن دارند نيز حركت مي‌كردند.
عاليخاني ادامه داد: در اين لحظه ناگهان با یک گرگ که زیر سایه درختی مشغول استراحت بود مواجه شدیم؛ گرگ كه ابتدا كودكان را ديده بود به سمت آن‌ها رفت و من با پرتاب سنگ سعي كردم او را از بچه‌ها دور كنم.
پس از حمله‌ي گرگ: هزينه درمان چهره جوان خرم‌آبادی بالاست + عكسوي بيان داشت: در اين لحظه توجه حيوان به سمت من جلب شد؛ به سمت صورتم حمله كرد كه در اين حمله، بيني مرا كند و به چشمم آسيب رساند و بر اثر اين يورش، هر دو داخل رودخانه پرتاب شديم.
عاليخاني گفت: در حالی که با حیوان گلاویز شده و با دست‌هايم سعي در دور كردن پوزه‌اش از سر و صورتم داشتم، ابتدا دست راستم و بعد دست چپم را در دهانش فرو برد و به شدت مجروح کرد؛ البته به دليل عميق بودن آب آن قسمت از رودخانه، هر دو زير آب رفتيم و گرگ نيز با مشكل مواجه شد.
وي افزود: در اين لحظات همراهانم با داد و فرياد مرا از چنگال گرگ نجات دادند و اين حیوان درنده نیز از ترس آن‌ها متواری شد.
عاليخاني با بيان اين كه پدر همسرم مرا از رودخانه بيرون آورد و به مركز درماني رساند، گفت: اي كاش مسوولان محيط زيست و منابع طبيعي لرستان در چنين نقاطي كه معمولاً جمعيت كثيري براي تفريح و گردش مي‌روند، تابلوهاي هشداردهنده در مورد حضور حيوانات وحشي نصب كنند تا مردم مطلع باشند و در اين زمينه احتياط لازم را بنمايند.
اين جوان 4 روز است كه در بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد تحت مراقبت قرار دارد و با توجه به احتمال هار بودن گرگ مهاجم، واکسن‌های لازم به وي تزریق شده است.
جالب است بدانيد گرگ‌ها، هنگام شكار حیوانات كوچك‌تر يا بيمار جمع را شناسایی و برای شکار انتخاب می‌کنند، چون اين قدرت تشخيص را دارند كه شكار آن‌ها راحت‌تر است در حالي كه ساير حيوانات وحشي چنين قدرت تشخيصي ندارند. در صورت لزوم، گاهي کیلومترها طعمه رخود ا تعقیب مي‌نمايند. اين گرگ نيز با علم به اين كه دو كودك طعمه‌هاي ضعيف‌تري نسبت به سايرين هستند، در ابتدا به سمت آن‌ها رفته است.


ر - ج
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستاني 1393-06-30 12:02
سلام . نگارنده و يا تهيه كننده محترم خبر مذكور آيا بهتر نبود به جاي عبارت درگيري جوان 27 ساله با گرگ مي نوشتيد ( حمله گرگ به يك جوان 27 ساله ... )
نقل قول کردن
#2 جبار 1393-12-23 21:58
:-x 2 :sigh: :cry: :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا