یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

واژگوني تانكر حامل 23 هزار ليتر نفت به علت نقص فني صبح روز گذشته در نزديكي شهر زاغه روي داد.
به گزارش روابط عمومي محيط زيست لرستان، اين تانكر كه از پالايشگاه آبادان به مقصد پتروشيمي استان مركزي در حركت بود‌، در نزديكي زاغع لرستان دچار حادثه شد.
رئيس اداره نظارت و پايش اداره كل محيط زيست در معيت كارشناسان دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ساعت 10 صبح در محل حضور يافتند و با بررسي موضوع با مراجعه به بخشداري زاغه و تشكيل جلسه و تنظيم صورت‌جلسه از اقدام كارشناسان شركت نفت كه قصد تخليه تانكر واژگون شده را در محل داشتند ممانعت به عمل آوردند.
تخليه مواد نفتي به محيط‌هاي پذيرنده، تهديد عليه بهداشت عمومي محسوب گرديده و ممنوع  است چرا كه تخليه اين مقدار حجم بالاي مواد نفتي احتمال بروز مشكلات بهداشتي و زيست محيطي از جمله خطر اشتعال و همچنين خطر آلوده شدن خاك و منابع آب‌هاي زير زميني و ... وجود دارد‌. كارشناسان محيط زيست و دانشگاه علوم پزشكي لرستان صورت‌جلسه‌اي مبني بر الزام شركت پخش فرآوردهای نفتی لرستان به تخليه تانكر و انتقال مواد نفتي به محل مناسب تنظيم نمودند كه بخشداري زاغه در اين زمينه در حال پي‌گيري موضوع مياست.
نكته مهم اين‌جاست كه وزارت راه و شهر سازی بايد بر ک عبور و مرور این کامیون‌های حامل مواد سوختی که برای طبیعت آلاینده می‌باشند بیش‌تر نظارت نمایند‌، یعنی ساعت‌های عبور آن‌ها را طوری تنظیم نمایند که ساعت خواب نباشد.
قابل ذكر است در اثر اين واژگوني راننده تانكر دچار مجروحيت شد كه توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

 واژگونی تانکر سوخت 23 هزار ليتري در زاغه + عكس
 
واژگونی تانکر سوخت 23 هزار ليتري در زاغه + عكس

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا